20.

327 32 20
                                    

İYİ OKUMALAR 🥰 yorumlarda buluşalım...



Sabahın erken saatlerinde kalkıp kahvaltılarını yapmışlardı...

Birlikte ortalığı topluyorlardı...

Felix içeri tarafa taşınması gereken eşyaları taşırken Chan ise dışarıyı düzene sokmak için uğraşıyordu...

Arada bir birbirlerine sarılıp öpücük verip geri devam ediyorlardı işlerine...

Arkadan açtıkları Ed Sheeranın Pertect şarkısı da eşlik ediyordu onlara...

Şarkının durması ve
Cebindeki telefonun titremesiyle elini telefonuna götürüp arayan kişiye baktı...

Hanın aradığını görünce mutlu bir şekilde açtı telefonunu...

-Bebek??

-Hyung...

-Hannie...Efendim??

-Hyung...biliyorum Felixlesin ama buraya hemen gelmeniz gerekiyor...

-Noldu Hannie, önemli bir şey yok değil mi ? Korkutma beni...

-Hyung...Minjun sanırım annesine de söylemiş ama sahte olduğunu söylememiş kadın bizi,hepimizi bu akşam yemeğe davet etti...

-N-Ne ?? Nasıl annesine söylemiş ya nasıl olur bu ??

-Bilmiyorum hyung ya ...Bizim eve geldiğinde annesi sormuş o da böyle söylemek zorunda kalmış...

-Off Hannie...Sahte desin düzeltsin!!

-Sorun orda değil hyung...Hyunjin ve Seungminle de konuşmuş annesi şirkette...

Ee o ikisi de senin Minjunla sevgili olduğunu sandığı için destekler nitelikte konuşmuşlar...

Kadın illa tutturdu gelin diye...

Minjun da söyleyemedi...

Bir gecelik idare etseniz olur mu dedi...

Ben de o bizim için elinden geleni yaptığı için...

Hayır diyemedim...

Chan kafasını kaşıyıp derin bir iç çekip cevap verdi çaresizce...

-Felix...buna çok sinirlenicek...

-Neye sinirlenecekmişim ben???

-Ahh..hyung Lix mi duydu??

-Tamam Hannie şimdi ben kapatayım...Geliyoruz biz yetişiriz ....Görüşürüz....

Chan telefonu kapattıktan sonra sevgilisine döndü...

Felix tedirgin gözlerle Chana bakıp bir cevap bekliyordu...

-Noldu Chan?

-Ne bu hemen ciddi bir ses tonuyla Chan demeler....Sakin ol bebeğim bir şey yok çok önemli...

Göz devirdi Felix...

-Bir şey yok...ama ben sinirleneceğim öyle mi ??

-Bak tamam var...ama önce otur sakin ol...

Elindeki bezleri yere bırakıp meraklı gözlerini Chandan ayırmadan Chanın gösterdiği yere oturdu Felix...

-Dinliyorum...

-Akşam Minjunlara yemeğe gideceğiz...Yani sevgilisi olarak katılmam gerekiyormuş...

-NE DEDİN SEN ??

-Öyle işte bebeğim...

-bebeğim deme bana Chan!

Chan Felixin anında solan yüzüne bakıp ellerini tutmak için ona uzattığı anda ellerini hızlıca çekip ayağa kalktı Felix...

Dark Blue with Chanlix 🌌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin