Comeback haftasının bitmesiyle 3Racha yeni albüm hazırlıklarına şimdiden başlamıştı bile ...Changbinin kahve almaya çıkmasıyla Han uzandığı koltuktan kalkıp arkası dönük bi şekilde sandalyede söz yazan Chana sardı kollarını...
-Ooow Hanniee ...Bu da nerden çıktı?
-Benim hyungumm sarılamaz mıyım?
Hanın boynuna dolanan kollarına bakıp sandalyesini ona doğru çevirdi Chan..
-Hyung şu an yazdığımız şarkı...Felixe değil mi ?
Chanın az önce gülümseyen yüzü aniden yerini hissiz bir ifadeye bırakırken Han elini Chanın omzuna attı ve devam etti...
-Hyung eğer onaysa...Bir gün bu şarkının ona yazıldığını öğrensin...
Chan yere eğdiği başını yavaşça yukarı kaldırıp Hana baktı...
-Ne anlamı olacak ki ?
-Öyle deme hyung...Eğer ben close u Minhoma yazdığımı hala saklıyor olsaydım yarın 2. Yıldönümümüz olmazdı değil mi ??
-Evet ama Hannie...Felix Changbine aşıkken bunu yapmamı bekleme benden...
-Hyung ,evet doğru ona aşık...Ama Changbin hyungtan ona ekmek çıkmaz...Bunu bir gün anlar...
-Anlasın ya da anlamasın...Ben onu karşılık almak için sevmiyorum...Benim onu sevme sebebim sadece o...
Ama bu şarkıda onunla dans etmek çok isterdim Hannie...
Ellerim onun ince beline yakışır mı bilemem...Ama o güzel kollarını boynuma dolarken...belini kavrayıp...kendime daha cok yaklaştırıp o peri kokusunu içime çekmeyi...onunla dünyada sadece biz varmışcasına dans etmeyi çok isterdim Hannie ...ÇOK...
Hanın gözleri dolmuştu...Chan çok güzel seviyordu...
Changbinin odaya girmesiyle şarkı hakkında konuşmaya devam eden ikili Changbinin telefonun çalmasıyla sessizleşti...
Arayanın Felix olduğu dışarı
çıkan heyecanlı sesten bile belliydi...Felixin sesini bu şekilde mutlu duymaya bayılıyordu Chan...
Ne kadar kendisi için çıkmasa da o harika ses...
Changbin elindeki hoparlörü ayarlamaya çalıştığı için telefonunu da hoparlöre vermişti...
-Hyunggggggggggg
-Efendim Lixxie?
-Seni çoook özledimm ne zaman geliceksin?
Chanın modunun düştüğünü gören Han gözlerini sinirli bir sekilde yumup Changbin yerine cevap verdi Chanın civcivine...
-Yonbok bizi özlemedin mii ??
-Aaa Hanniee...sesim hoparlörde mi ?
-Evet baby ...noldu bi sorun mu var?Hah doğru senin için bu hayatta sadece Bin hyung var ...Biz neyiz ki?
Hanın en nefret ettiği şey Chanın canının sıkılması olduğu için ses tonu biraz daha sert çıkmıştı...
Chan Han 'a dönüp neden böyle yaptin der gibi bakarken karşıdan Felixin cılız sesi duyuldu
-H hayir hannie ...neden sorun olsun ? Şimdi neden bana böyle sert dedin ki ...
Changbin Felixin sesinin kırgın geldiğini duyunca telefonunu hoparlörden aldı ve odadan çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Blue with Chanlix 🌌
Fiksi PenggemarTüm maviler kirli şimdi... sadece uyumak istiyorum... ~17.09.21 ~02.11.21 @itzy_ryulia_midzy 'e ithafen ❣ 04.10.21 } Chanlixte 4. Olduk 🥰 24.10.21 } Felixte 3. Olduk 🥰 26.10.21 } Chanda 3. Olduk 🥰 14.11.21 }Chanda 2. Olduk🥰 24.10.21 } Hanlee de...