Süsü Pezsgő

433 25 20
                                    

Mikor beértünk a munkahelyemre egyből beállítottak a kasszához. Dominiknak mondtam, hogy nyugodtan menjen haza, majd megyek busszal, ő feltétlenül maradni akart.

                               ......

Mikor vége lett a munka időmnek kilenc óra volt. Mire Elindultunk már fél tíz. De, MEGKAPTAM AZ ELSŐ FIZETÉSEM. Szóval most borzasztóan boldogan ülök a kocsiban Dominik mellett.

A házba belépve Zsolti és Dave egyből köszöntenek minket. Mindkettőjük kezében egy - egy süsü pezsgő.
- Sziasztok! Hát ti? - nézek rájuk.
- Jöttünk ünnepelni. - közli velem Zsolti.
- Aha. - bólintok. - Akkor kibontjáktok még ma vagy várjunk? - kérdem a kezükben lévő italok felé biccentve.
- Naná. - kiáltanak.

A kanapén ülve boldogan beszélgetünk, miközben a mind a négyünknek pezsgős pohár volt a kezében. Amiből gyerek pezsgőt ittunk. Valószínűleg ezt se gondolná senki négy gimisről.
- Egyébként, mi a helyzet Cortezzel? - kérdi Dominik.
- Én tudjam? Biztos jól van. Kihagyhatot egy hetet, és helyette Párizsban volt. Bár mai után nem tudom, lehet elrontottam mindenki kedvét ezzel a: Jaj, megerőszakoltak, és majdnem öngyilkos; dologgal. - magyarázok.
- Ne csináld már, Reni. - néz rám Dave. - Nem tehetsz arról, hogy valaki ezt tette veled. Nekünk nem rontotta el a kedvünk. Csak aggódunk miattad. - simítja meg a karom.
- Ez szép volt. - suttogom. - És köszönöm. - teszem hozzá. Ezekután még beszélgetünk. Aztán valamikor kidöltem. Mármint még itt voltak a srácok, aztán már csak annyira emlékszek, hogy Dominik a karjában vissz fel a lépcsőn. Ezt követően pedig teljesen elnyom az álom.


Sziasztok! Bocsi, hogy........... Áá, most már inkább magyarázkodni se magyarázkodok. Legyen annyi elég, hogy lusta is vagyok meg tanulni is kéne. Szóval ez egy elég rövid rész lett, de azért remélem tetszett. Köszönöm a visszajelzéseket afelől, hogy szeretnétek, hogy folytassam. Most pedig húzok még több részt írni. 😉
Addig is pusszancs és csoki mindenkinek. 😘

(Ui.: Kinek van már meg az Álj mellém? Én már végeztem vele. Fantasztikus volt, ez is.)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Elhallgatott múlt Szjg ff.Where stories live. Discover now