Amikor rájössz hogy szerelmes vagy

74 6 0
                                    

-Kurapika várj!-futottál a srác után mire ő megállt.-O-Ohayo...-lihegtél a sok futástól.-Annyira sajnálom hogy elkéstem...

-Már kezdtem aggódni hogy nem vagy a megbeszélt helyen, de nyugi, fedeztelek.-kacsintott rád a srác mire enyhén elpirultál.

-Arigatou...-sóhajtottál egyet megkönnyebbülten.-Észre sem vettem, de a Nenemmel szétszedtem az összes elektronikus eszközt a szobámban, viszont észre sem vettem, így valószínű hogy álmomban kapcsoltam be...-nevettél kínosan. A te Specialista besorolású vagy és az a képességed, hogy minden elektronikus eszközt képes vagy 24 óráig lekapcsolni, de csak azokat, amik 10 méteres körzetedben vannak.

-Meg kéne tanulnod jobban kontrolálni.

-Tudom, azon dolgozok jelen pillanatban.-vigyorogtál rá mire csak egy kedves mosoly került az arcára.-De attól függetlenül aludjál normálisan, mert a szemed alatti karikák elég nagyok.-jegyezte meg aggódva.

-Hai.-bólintottál egyet.

-Viszont ma szabadnapot kaptunk.

-Szóval azért siettem ennyire...-néztél fáradt fejjel mire elkuncogta magát, aminek hatására pillangókat éreztél a hasadban. Amint tudatosult benned hogy mit érzel egyből a vörös eddig nem létező árnyalatában kezdett el virítani a fejed.-(Név)?-nézett rád egy kedves mosollyal Kurapika.

-Megyek aludni, majd találkozunk!-intettél neki, majd futólépésben elindultál miközben arcodat a tenyereidbe temetted.

Kurapika boyfriend preferencesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang