Medya: Namjoon - Lalisa
"plan aslında başarısız değildi ne de olsa içeride ne oldu bilmiyoruz ama başarılı da değildi çünkü Yoongi hyung işin içinde bizim olduğumuza emin bu yüzden plana yeni kişiler eklemeliyiz" Jungkook'un söylediği ile kızlar düşünmeye başladı "geçen planda bize Hyunjin ve Jihyo çok yardım etti yine onları çağıralım" Sana'nın söylediğinin ardından Jeongyeon konuştu "bizin üst sınıfta Felix adında arkadaşım var onu çağıralım güvenilir biridir" Taehyung başı ile onayladı ve ekledi "Bizin hyunglara da haber verelim ise yararlar."
Her kes onay verdiğinde Hoseok ayağa kalktı "birazdan zil çalacak diğer teneffüste her kese haber verelim ve artık okulda böyle toplanmayalım çok dikkat çekiyor" Chaeyoung onay vererek konuştu "bizim evin arka tarafında bir park var orda buluşalım dikkat çekmez"
.......
Dersten sonraki teneffüste Jeongyeon üst sınıfların olduğu katta çıktı. Bakışlarını etrafta gezdirip Sevgilisi ile konuşan Felix'i bulduğunda zaferle gülümseyip ona doğru koşar adımlarla ilerlemeye başladı.
"hey Felix" Felix gördüğü arkadaşı ile gülümsedi "selam Jungyeon"
Jeongyeon Mina'ya da selam verip Felix'e döndü "biraz konuşalım mı?"....
Sana etrafa bakınıp asla ayrılmayan ikili Jihyo ve Hyunjin'i aramaya başladı "kimi arıyorsun?" arkasında duyduğu anı ses ile irkilerek oraya döndü "Taehyung beni korkuttun!" Taehyung omuz silkti "amacım zaten buydu, kimi arıyorsun?" Sana sıkıntılı bir nefes verdi "Hyunjin ve Jihyo"
Taehyung kızın çenesini tutup ilerideki ağacının yanınada olan ikiliyi gösterdi "etrafına iyice bakmayı öğrenmelisin"
.....
Lalisa sınıftan çıkıp kantine doğru yürümeye başladı sabah alarmın sesini duymadığı için geç kalkmış ve kahvaltı yapamamıştı.
Kantine indiğinde bir kaç atıştırmalık alıp masalardan birine oturdu, karşısındaki masa çekildiğinde ağzındaki çikolatayı çiğnemeyi bırakıp tek kaşını havaya kaldırdı.
Namjoon sandalyeye oturup kollarını bir birine bağladı "oturabilirsin demedim" Lalisa'nın söylediğine karşı Namjoon omuz silkti "oturabilir miyim diye sormadım" Lalisa gözlerini devirdi ve masadaki çikolataları alıp ayağa kalktı, Namjoon kızın kolunu tuttu "sadece konuşmak istiyorum" Lalisa derin bir nefes aldı "pekala... Ama kısa olsun"
Lalisa tekrar sandalyeye oturduğunda Namjoon masaya doğru eğildi "Yoongi ve Jennie'yi rahat bırakın onlardan olmaz" Lalisa Namjoon'un aniden söylediğine karşı gözlerini kırpıştırdı "anlamadım" Namjoon gözlerini kapatıp derin bir iç çekti "bak bu iş olmaz ikisi farklı ayrıca Yoongi... Her neyse işte bu işten vaz geçin yoksa sonu hiç iyi olmayacak!" Namjoon ayağa kalkıp hızlı adımlarla kantinden çıkarken Lalisa şaşkın bir şekilde arkasından bakmıştı, neden aniden böyle bir tepki vermişti ki?.
.....
Namjoon, Jimin ve Taehyung ile konuşan Jungkook'un kolundan tutup yürümeye başladı "hyung ne oldu?" Namjoon yeteri kadar uzaklaştıklarında Jungkook'un kolunu bıraktı "Hyung ne oldu diyorum" Namjoon saçlarını karıştırdı "ne işler çeviriyorsun bilmiyorum ama sakın Jennie ve Yoongi'nin arasına girme"
"ama hyung-" Namjoon Jungkook'un sözünü kesti "hiç bir şey söyleme tamam mı bu işten vaz geç!" Namjoon Jungkook'un yanından ayrıldığında, Jungkook şaşkın bir şekilde diğerlerinin yanına gitti.Sizce Namjoon neden böyle yapıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol School // ✔
Teen Fiction_________Tamamlandı_________ Jennie okulun en yakışıklı çoçuklarından biri olan Jongin'e aşıktır Bütün kpop idollerinin olduğu bir okul düşünün? ✯ Kapak tasarımı ve kitapta geçen bütün shoplar bana aittir ✔ Texting x düz yazı ©NAMLICEFOREVER Başlad...