Medya: Yoongi - Jennie
jenminfact*jennierubyjane yeni bir gönderi yükledi*
♥ 9.856 💭3.523
jennierubyjane / birileri olmadan geziyoruzjeon_kook
İNANAMIYORUM
jennierubyjane - neye?
min_yoon - inansan iyi olur
jeon_kook - hyung yemin ediyorum elim ağzımda kaldı ve Jennie senden hiç beklemezdim
jennierubyjane - ne diyorsun Jungkook?xpjmx
HYUNG BENİ NASIL ALDATIRSIN
jennierubyjane - ne aldatması ya?
min_yoon - boş yapma lan sg @xpjmx
xpjmx - tamam hyung sonra görüşürüz :)
min_yoon - yemin ediyorum bu çocuk gerizekalı
hobihobi_tobi - şimdi mi fark ettin hyung?kkkkkai_
Hyung ve noona bu gün öpüşmenizi böldüğüm için üzgünüm
jennierubyjane - 🤐
lalalalisa_m - öpüşme mi! Neler oluyor orda!!!!! @jennierubyjane
sooyaaa_ - Jennie Yoongi ile öpüştünüz mü????
roses_are_rosie - inanamıyorum!!!!!
jeon_kook - ben bu sahneyi nasıl kaçırdım!!!!
jennierubyjane - hayır hayır öpüşme falan yok!!
roses_are_rosie - ama Kai gelmese olacakmış!
jennierubyjane - hayır öyle bir şey olmayacaktı!j_hyo
Yoonnie'nin doğuşu!!!!!
jennierubyjane - ne diyorsun sen??
j_hyo - yalan mı ayol?!
jennierubyjane - tabii ki yalan
j_hyo - hep öyle derler zaten
jennierubyjane - lütfen saçmalama!!!!
j_hyo - saç malanmaz taranır aşkım ve son olarak her kesi kandırabilirsin ama beni asla kim yalancı jennie 😏You ⤵
..........
Jennie okuduğu mesajlardan sonra telefonu kenara bakıp yatakta tepinmeye başladı. Bir anda konu nasıl öpüşmeye gelmişti ki!? Tuhaf tuhaf sesler çıkarıp ardından doğruldu, o sırada Telefonuna mesaj gelmişti.
Jennie telefonu eline alıp ekranını açtı ve mesaja tıkladı, okul grubuna bir sürü mesaj gelmişti Jennie ağlamaklı bir ses çıkarıp uygulamadan çıktı tam o sırada yeni bir mesaj gelmişti. Jennie okuduğu isim ile hafifçe kızarmıştı mesaja girip okuduktan sonra gözlerini kırpıştırdı.
Benimle öpüşme fikri bu kadar mı kötü? :)
Jennie ne yazacağını bilemez bir şekilde telefonu kenara bırakıp yataktan kalktı ve odadan çıktı, düşünceli bir şekilde evden çıkıp aklı bir karış havada Yoongi'nin evinin önüne gelmiş ve daha kendisi farkına varmadan kapıyı çalmıştı.
Yaptığı şeyin farkına vardığında hızlıca bahçe kapısına doğru yöneldi taki o sesi duyana kadar "Jennie?" Yoongi'nin sesini duyan Jennie derin bir nefes alıp ellerini cebine attı ve Yoongi'ye doğru döndü.
"Yoongi" sesini neşeli tutmaya çalışsada daha çok heyecanlı çıkmıştı. Yoongi tek kaşını kaldırıp kapıyı kapattı ve Kıza doğru adımladı. "ne işin var bur da?" Jennie gözlerini kırpıştırdı ve bir şey bulmaya çalıştı, harbi neden gelmişti buraya? "Yoongi....." sözünün devamını getirmediğinde Yoongi bir adım daha atıp aralarında olan mesafeyi daha çok azalttı.
"efendim" bir kaç dakika boyunca sessiz kaldıklarında Yoongi sağ elini kızın beline koydu "buraya neden geldin Jennie" Jennie elini refleks olarak Yoongi'nin göğsüne koydu ve nefesini tuttu. Kendisinin bile cevabını bilmediği bir soruya nasıl cevap verecekti ki.?
Yoongi kıza daha çok yaklaşıp başını hafifçe yana yatırdı, Jennie hala sessiz kalırken elini çocuğun boynuna çıkardı.
"Yoongi ben""Burda ne yapıyorsun Jennie!"
Abooo kim geldi!!!!
Bu arada arkadaşlar ben çok büyük bir hata yapmışım bunun için öncelikle özür dilerim.Ben twice'ı pek tanımıyorum araştırdığım zaman jeongyeon yerine Jungyeon yazılmıştı.. Bu gün video izlerken isminin farkı yazıldığını fark ettim tekrar özür dilerim.
Not önceki bölümleri düzenledim ama yalnış yazdığım varsa uyarın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol School // ✔
Teen Fiction_________Tamamlandı_________ Jennie okulun en yakışıklı çoçuklarından biri olan Jongin'e aşıktır Bütün kpop idollerinin olduğu bir okul düşünün? ✯ Kapak tasarımı ve kitapta geçen bütün shoplar bana aittir ✔ Texting x düz yazı ©NAMLICEFOREVER Başlad...