sambungan

482 2 0
                                    

Daddy ni name john, kenal kat grind (aw first time gune n dia chat aq).

Dia offer jadi jadi sugar baby dia.

So aw layan.jelh dia ckplah dia dokter bla..blabla...

Yelah aq ingat scammer, so aq follow lah.

Dia kate dia nk bagi duit n mintk paypal aq.

aq pkir scammer ni so aq.bagi jelah

Tibe² dia bagi 2k usd (bapak 8 k sia)

Terkejut tgk paypal aq.weyy

So ade syarat² ye .

1. Kene buat video delete semua apps gay m delete akaun.( Aq ade 1 je hahah)
2. Delete semua gambad laki seksj(aq x de.simpn pon)
3.send semua kt dia

N dia bayr aq 2 minggu dlm 1.+k.- 2k

N mesti angkat vc dia

Nasib aq tido lmbet.so okey je vc dengan dia even waktu x same.

Ade mase dia dtng Malaysia . N aq keje ambik cuti ye selma 2 week. Dia ade condo.kat kl ye . So dlm 2.week aq jadi baby dia.

No sex.ye hahaha sebb aa awl² dh ckp n dia okey. Kdng ank ikan dia from Philippines n singpore dtng. So 2 abby tu yg kene jadi slave dady.

Kadng tgh masak kene rogol, dgn makn kene rogol. Aq tukng trngok jelah. Dh macm bini tua dh aq ni (hahahhaha).

Tapi 2 baby tu memg dlm kondo x pakai baju ye. Memg bot betul. Taoi aq tanya diorng sebenarnya buat sebb duit je .

Rupenya diaorng dor.5k usd.sia senng gike dpt. So aw.tanya why elaun aq.sikit. daddy tu jwap.sebb no sex no extra money. Aq pon x gile suit so okey jelah.

So dlm.sebuln je aw jadi baby dia sbb aw malas. Asal dia dtng mlysia wajib babg yg asia dia kene dtng. Aq.tanya baby dja yg from sg diorng kate kalau daddy kt sg semua gi sane. Kalau gi Philippin semua ken turun.

Tickets fly memng si daddy tu yg bayr yer. But kalaj nk elaun bnyk kenelah layan nafus setan dia. By the way aq sugar baby dia no 3 dia ade 3 je . Sikit kan.

N aq yg cept cabut.n aq still x blok dia . Aq just x tahn bile dia dtng asia (tempt sugar baby dia) mesti lame. N aq x lwh nk cuti.lame² . Aw sukw kerja. N kalau dia dtg mesti kene stay dengn dia. Mostly 30.keluar jaln ² sambil.dia belnja.barng 70 sec karnival.kt kondo sampai meja lantai.air mani bnyk jatuh.

So sape yg nk kaya carilah daddy oveesea ye. Daddy Malaysia ni miskin n.kalau kau x main dengn dia mesti.kau kene buaang n diganti baru.

Cerita Gay aKuWhere stories live. Discover now