sambungan

588 2 0
                                    


Okey aq kenal dia sebb keje, dia boss aw ,,so pape kene rujuk dia.
Time aq intern dia jadi sv aq.memng baik sia ..siap lanje makan.

So bile dh rapat dia tau yg aq mcm  rainbow .

So dia lamar jadi bf dia. Aq ckp can but aq privacy.

Mu senior dia putih but dia gak berbulu sikit but x lebat mcm Pak arab.

Dlm dating dengan bnyk jugak tunjuk ajar dia dlm cara aq nk naik gaji cept.

N mase couple.tu dia paksa aq ddk umah dia. Besau umahkau siap ade kolam. Maid ade tapi hanya dntg bile perlu.

Sweet jugaklah dia ni. N dia rajin bawak aq pi balik umah family besar dia. Berderau bile dia kat aw bf dia. Family dia tau rupe ankny gay. Aq pon takut yelah umah agam besau sia. Restaurant family.bapk air masak rm50. Patut.kaya (hahahha)

So until now aq still degn boss aq ni..n dia kate if aq ready for sex baru dia onsz.

Dia ni asal top but macam biasa depn aq memng aq paksa.top jadi bot.

Untik now aq x fuck.lagi dia. Just ringan² saja

Kdng rajin gune sex toy  kt dia. Sian boss aq jadi tempt aw test barng.

Hahaha

So hujung oct ni dia ajak tunang..but still aq x mau. Yelah berdasarkan pengalaman dulu. Dunia LGBT x kan kemana sangt pon.

Aq tolk offer dia nk belikan kereta n umah.

Aw x selesa.yelah dia boss aq n family dia n aq semua kenal. Family aq memng x tau aq bengkok.

Nnti kalau dia beli kan itu ini. Kantoilah aq ade daddy kan hahaha.

Pape pon semoga 2021 ini aq dpt habiskan dengn orng yg sama

N kalau aq nk putus aq kene cari umh sewa+ tempt.keje baru. Yelah kalau putus mesti rase dh lain. X kan aq x malu nk ddk degn dia n kerja same compay dengan dia kan.

Pape.pon harap semua lancar.

Cerita Gay aKuWhere stories live. Discover now