sambungan

670 3 1
                                    

Like mcm aq ckp pada awal MY FIVE
..

Dia mule² cht pakai telegram saje² tanya khabr ddk mane ( umah dia depn blok aq tu yg dpt masuk dlm people near telegram).

So bile dh lame chat (x jumpw.ye sebb dia busy aq busy). Dia tanya nape awak comel nye ( pandai apek ni eek)

So aq cakp enthlah ramai jugk yg puji. Why suke kat saya ke ???.

Jackpot dia kate ye saya cinta awak (aw mcm what !!!!!)

Dia kate dia mcm nk couple kalau boleh . So dia ajklah jumpe.kat bawah umah. But aq ckp jom jumpe kt mall.

Oada hari ditetapkan aq pon jumpe. Bapak kacak sia tgok depan ².

Cairlah kejap, so kiteorng dating kah.

Macm biasa tgk wayagng, makn

So dlm jalan² dia asyik nk hold tangan. Sampai.basah wey tangan aq (hahhaha).

So balik dia hantar. Idk why dia minat hold tangn even dlm kereta.

Addmore dia ni suke kiss ye . Memmg basah je muke , lehr, dada , tangan kalau boleh semua bnde dia kiss.

N kissbite pun selalu kene. Haram jadah . Nasib jirn ingat gigit serangga.

Ade time dia horny (aq x minat sex) dia blowjob lah aq. Aq memg ckp no sex pada awal² so dia setuju. Dlm dia blow job kan aq (of course saya tolong tonceng kan dia ) .habit kissbite muncul.maka dari batang aq naik ke leher bukan merah lagi dh lembam.

Lebih 1 week untuk ilng. Nasib orng x tegur. adlah 3.hari aq marah.  Aq pon bals dendam kissbite lerr dia .

Rupenya dia suke siap up kt fb, ig,wasap . Omg urat malu putus ke ape mamat ni. Tgk komen uish rmai kate tahniah. Hahahha

So dlm 6 buln jelah kami berhubung n aq mintk putus . Jadi kawan je.

Aq x tahan kissbite yg melampau n romantik yg terbuka n sweet sngt.

Even dating aq x pernh keluar duit but sakit kalau kene dia dlm horny tu.

Telur aq.jgn kate kalau dia isap memng kecut (ilng nafsu aq 2 hari ) , bersih( semua ank aq dia telan maybe sedap kot) n merh² adik ku (hahahah)

Cerita Gay aKuWhere stories live. Discover now