my nine

459 1 0
                                    

Hi guys sorry dh lame x update so mari sambung.

Aku jumpa budk ni melalui grinder. So jumpa 1 budak ni umur 19 thun stpm 2021. Dia ngaku dia top n nk try couple.

Of course as senior aku on ja. First meeting dia pick up. Dia kate biar dia dtg. For me okay sebb jimat minyak aku haha. So dia dtng naik kereta tinted gelp giler. I feel dia tgh horney.

Soo we go for lunch, wayang and jalan² cuci mate .

After that we lepak borak ² ttg interest n personal. Yelah couple kan. Tibe² bdn aku panas. Btng giler² mcm nk meletup . So aku tahan jelah even Aircond aku rase still panas.

Rupanya aku kene karma balik hahah.(refer story before this).

So budk ni pon take action and aku pon layan. Biasalah budk kiss kenw gigi. (Budk baru nk beljr).

Pastu aku ckp kau letk pape ke.

So damn dia ngaku dia letak viarga pfzier dlm air aku n makanan aku. Cibek mcm mane aku x perasan.

So funlah blkng kete park kt area kedai yg mcm rumah hantu . Nice jugklah bogel2 dan we be Vers haha.

Nice jugklah tgk muke dia first time kenw fuck . But u do it so u respond lah haha.

Dia fuxk x terasa sebb konek x leh masuk hahaha. Selamat aku .

Enjoying budk 19 sedo jugk n kind da comel do . Dlm pagi jugklah kami baru balik.

After that kiteorng kalau jumpa selalu lite dlm kete dia haha. Siap cover blkng and a bunch wet tissue haha. So relationship dlm 3 buln pastu putus yelah sebb dia dh nk study.

Aku pahm kt universiti nnti budk ni akn jadi berjaya dlm dunia plu hahaha.

Semoga kau dpt fuxk kt u tu jgn lupe safety protection.

Thank hilmi next time bolh jadi fnf or fwb . Couple is serious commit. Hope pasni kalau nk fun ckp bukn trick .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cerita Gay aKuWhere stories live. Discover now