Okul

159 6 0
                                    

Evet mal okulumuza geldik.Simdi babamla kayit yaptırmaya gideceğiz ve babama su soruyu sormak aklima geldi.
-Baba okumak zorunda miyim ?
-Evet tatlim zorundasin biliyorum istemiyorsun yeni arkadaslar yeni bir hayat senin için zor olabilir.Zaten hep burada kalmayacagiz sadece 2 yıl.Anneni ozluyorsun ama zaten her tatilde yanina gideceğiz .
-Peki
Peki dedim.Çünkü ne diyebilirim.Onca şeye ne diyebilirim.Onun için söylemesi kolay onca şeyi o yaşamıyor.Her neyse ben bunları düşünürken babam müdürün odasından çıktı.Ve şu cümleleri kurdu.
-Tatlım sınıfın 8/E seninle gelmemi ister misin ?
-Hayır baba saol zaten burada pek çok kişi var bulurum ben sende geç kalma.
-Peki tatlım sen bilirsin.
Dedi ve yanağıma bir öpücük kondururup gitti.Saol baba ya saol.Neyse suradaki sarı kafaya sınıfı sorayım.
-Pardon 8/E sınıfı ne tarafta ?
-Sana yardımcı olayım hemen üst katta.
-Teşekkürler
Tabii bunların hepsini İngilizce konuştuk bu kadar iyi İngilizcenin nasil oldu diye soracaksaniz ben küçük yaştan beri ailemin israrlarıyla İngilizce kurslarına gidiyorum bu yüzden İngilizcem çok iyi diyebilirim.Sarı kafa beni sınıfa kadar getirdi.Saolsun.
-Teşekkürler
Dedim
-Rica ederim.
Tam arkamı dönmüş gidiyorken şunları ekledi.
-Dikkat et okulun en belalı çocuğu bu sınıfta.
-Saol ya.
Dedim.İğneleyici bir tavırla sınıfa girdim.Ve bulduğum ilk boş sıraya oturdum.Ve arkamdan şu ses geldi:
-Şişşş bebek nasılsın ?
-Arkadaşlar bölüm çok uzun olmadı kusura bakmayin.Medya Mavi'nin annesiyle babası sizi seviyorum.
-Cupcakemonsterlove

Mavi RüyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin