¤ Capitolul 1 ¤

136 11 8
                                    

  -Da' nu a fost vina mea! E vina lu'... Las-o baltă...
  Întorc nepoliticoasă spatele directorului, mă îndrept spre ușă, o trântesc și mă fac nevăzută.
  În clasă,colegii erau muţi de uimire:
  -Șiii?Ce s-a întâmplat? spun toţi în cor.
  -Ce putea să se întâmple? Tre' să stau 3 ore în cea de-a doua mea casă :sala de detenţie.
"Staţi puţin...Ar trebuii să vă povestesc despre viaţa mea așa în mare parte. Mă cheamă Jessica Heaven, am 17 ani,m-am mutat în Londra acum 2 ani după ce mama a murit și tata și-a găsit un loc de muncă aici."
  Îmi iau nervoasă geaca,rucsacul și plec. Bineînțeles că nu pot pleca fără cea mai bună prietenă, Layla.Este o fată cu păr lung și creţ, la fel de nebună și ciudată că mine. Am considerat-o mereu sora care nu am avut-o.
  -Chiar te duci la detenţie?
  -Neah.Mai bine mă duc acasă să mă pregătesc pentru diseară...
  Layla mă privește întrebătoare :
  -Petrecerea lui Andrew toanto... Ai uitat?
  -Cine să uite? Eu? Nuuuuu...
Discuţia ne este întreruptă de melodia celor de la Linkin Park What I've done :
  -Da tată?
  -...
  -Da tată, cum zici tu!
  -...
  -Okay, pa!
Se pare că pentru prima dată serviciul tatei mi-a făcut ceva bun. Sunt singură acasă diseară așa că voi da o petrecere în pijamale cu Layla.
  -Păi și cu fractu ce facem?
  -Sean doarme la un coleg, are de făcut un proiect...

   După 4 ore...
   -SEAAANN!!!Dă dracu muzica mai încet. Mă doare capu!!!
  "La naiba, n-am cu ce să mă îmbrac... Rochia roșie mi-a pătat-o frate-miu... Aia albă nu-mi place... Cred că o s-o iau pe aia neagră scurtă, cu pantofii negri pe care i-am cumpărat ieri... "
Sună telefonul :
  In this firewall/There is no blood/ There is no alibi/
  -Ia zi Layla...
  -Jess, cred că ar trebui să stai jos...
  -Zii o dată ce se întâmplă! Nu am timp de stat la telefon!spun grăbită
  -Taică-tu a făcut accident...  :(
  -...
  -Auziși?
  Apel terminat...

Sper că v-a plăcut! Aștept păreri si aștept să-mi spuneţi dacă să o continui. Vă pupăcesc pe toţi :* :* :)

Tristeţe ÎntunecatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum