1.Bölüm

819 27 15
                                    

Akina'nın kuzeni Shou , Akina'ya bir Anime önermişti ve Akina da o anime nin konusunu sorara zaten tiktok da bir kaç tane edit görmüştü. bazi şeyleri tahmin ediyordur. Shou da izlemesi için çok ısrar edince izlemeye başladı.

Siteye girdi ve karşınıza bir tane sözleşme çıktı Akina ne olduğunu merak eder ve Shou'ya sorara.

Akina
Shou tokyo revengers başlıyorum ama karşıma bir tane sözleşme çıktı sende çıktı mı?

Shou
Yooo önemsizdir. Geç boşver.

Akina
Okumaya üşendim zaten. Q8wnw9dnw8dn

Shou
Jwmsiwndiw

Akina
Hadi bay bay ben izlemeye

Shou
Tamam bb bitince yaz konuşalım.

Akina
Tamam bb

Shou
Bb

Akina telefonu bırakır ve sözleşmeyi okumadan kabul eder. Tam izleye başlayacak Akina ' nın annesi bağırır.

- Akina çamaşır makinasini çalıştırıcam banyoya gir artık!!

+ offf Tamam!!

Akina bilgisayarı açık bırakır ve banyoya girer. Banyo yaparken bilgisayar ekranında bir şeyler çıkar

- sözleşme kabul edilmiştir. Tokyo revengers evrenine giriş yapılıyor.....

Akina banyo yaparken bir anda ışıklar gider ve Akina bağırır.

+ LAN ışığı kim kapattı amk!!! Açın şunu.

Işık açılır, Akina yıkanmaya devam eder. Akina banyo yaparken biri içeri girer Akina birinin geldiğini duymaz. O kişi duşun kapısını açar. Akina açılan kapıya bakıyordur karşında Draken vardır.

+ ha?

- ha? (Draken)

+heeeeeeeee?

Akina ve Draken birbirine bakıyordur Akina, Draken'e arkasını döner ve bir eli ile sakince duşun kapısını kapatır. Şu an beyni durmuştur.

- lan Akina benim banyomda ne işin var amk!!! (Draken)

+ ha?

Akina etrafa bakar ve içinden düşünmeye başlar.

" ne oluyor amk!! Ben evimdeydim abi... Bir dk bu Draken... Ne şimdi ben tokyo revengers evrenindemiyim? Ne oluyor laannn!!! Bir dk Draken beni nasıl tanıyor??? Abii sakın olmalıyım... nefes al nefes ver... "

Akina nefes alıp veriyordur.

" şimdi buraya başka bir yerden geldiğimi kimseye dememelliyim... yoksa her şey bozulur."

- Akina sana bir şey sordum? Burası benim banyom!! (Draken)

+ ha? Nasıl ya benim odam burası.

- ahmak değil. (Draken)

+ lan amk!!! Önemli olan o mu insan kapıyı tıklar lan abi çıplaktım amk... gençliğim mahvoldu!! Imdaattt!!

Draken, Akina'nın bu konuşmasına çok şaşırır bildiği Akina kibar ve sakin kızgın biri değildi.

- ne oluyor sana?.. sen böyle değildin... şu anda beni iki dk da affetmen lazımdı. (Draken) 

+ çıplak gördün lan bani nasıl sakin olayım çık banyodan!! Üstümü giyinicem.

- Tamam (Draken)

Draken banyodan çıkar. Akina vücudunu havlu ile sarar

- sonunda.. banyoma nasıl girdin hala aklım almıyor  daha demin odandaydın. (Draken)

Tokyo Revengers × Rearder Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin