......
Tapinakta olan Draken mikey Emma ve Akina yılbaşı gecesidir takamichi koşarak yanımıza gelir ve Akinanın ayağına bir şey düşer.
- emammm! (Takemichi)
- emmam mi? (Emma)Mikey yerden Emmayı alır ver takmichiye uzatır.
- bundan mı bahsediyorsun Takmichi. (Mikey)
- ah evet sağ ol mikey. (Takemichi)Akinanın telefonu çalar ve bir kaç adam uzağa gider telefonu açar.
- Akina sana Konum aticam oraya gel. (Izana)
+ha bekle-Izana telefonu kapatır ve konum atar yakın bir yerdedir.
+ izenaa.... gelmiyicem diyordun...
Akina gülümser.
+ben gidiyorum. Size iyi eğlenceler.
- nereye (Draken)
+ sevgilimin yanına.
- tch bay bay bir daha gelme. (Draken)
- tamam görüşürüz sen chin (mikey)
- görüşürüz Akina cahan (emma)Akina izana nin yanına gider ve izana ağacın altında Akinayı bekliyordur.
+ Çok Beklettim mi?
- hayır. (Izana)Etrafta bir an ses yükselmiştir.
- Hey havay fişek patlamasına 10 sn var!!!
- nerede hemen gidelim.Havay fişekler patlar Akina izena nin yanında havay fişekler bakar. Izana da bakıyordur. Akina havaya fişekler bakarken gözleri paralar ve izana Akinaya bakar. Havay fişekler patlarken bir anda izana Akinayı öper. Akina ilkde şok olur ve karşılık verir Izana bir süre sonra Akinadan ayrılır.
- Yeni yılın kutlu olsun Akina (izana)
+ yeni yılın kutlu olsun izana.Akina ilk defa izana nin ismini döylenistir. Izana gülümser. Akina izanaya sarılır. Birbirlerine sarılı bir şekilde havay fişek gösterisini izlemeye devam ederler.
....
Haftalar geçmiştir izana kisaki ile konuşuyordur. Emmayı öldürmek hakkında kisaki tanjiku ya katılmıştır.
Kisaki kapıya doğru giderken Akina kapıdan çıkar ve kiskaiyi görür.
+ ciddi misin?
- ha sen de kimsin? (Kiksai)Akina kiskainin ne bok olduğunu tahmin ediyordur. Akina kiskiyi görünce sinirlenir ve yüzüne yumruk geçirir kisaki yerdedir.
+ sinek geciyordu sanki xd
Kisaki bajiye böyle demişti Akina ise kiskiye diyordur.
- Akina! (İzana)
Akina elideki kanı gülümseyerek bez ile siler.
+ rahatlamam için bu yetmez ama senin gibi birinin kanlarını elime bulaştırmak istemem.
Kisakinin adamı öne çıkar. Akinanın önünde duruyordur.
- kendini ne sik sanıyorsun ha osrospu çocuğu sürtük!
+osrospu çocuğu sürtük mü?Akina adama ayağı ile vurar adam yerde yatıyordur. Kisaki gözlüklerini düzeltip ayağa kalkar. Iznaya bakar.
- izana nin sevgilisi olmalısın çünkü hiç bir şey demiyor. (Kisaki)
+ e yani ne olmuş.
- sevgilin olduğu için kendini bir bok sanıp bana vuruyorsun zekam ile seni karsilastirsam bir bok yapamazsın. (Kisaki)Akina soğuk bir şekilde bakar.
+ kiskai zekan ile beni karşılaştırma senden eminim ki 10000 kat daha zekiyim.
- Akina yeter!! (Izana)Akina izana nin yanında giderken kiskainin yanından geçerken bir şey der.
+ bir kere gelecekten geldin diye bir bok sanma kendini. Her pisliğini biliyorum.
Akina izana nin yanına gider ve kisaki arkadar smAkinaya bakar. Şok olmuştur. Izena oradan gider ve Akina izana nin yanına gelir.
+ eee nasilsin-
- o neydi şimdi? (Izana)
+ kisaki den mi bahsediyorsun pek sevmem de.
- .... her neyse neden geldin? (Izna)Izana Akinaya Emma öldürme planını soylemez ne olursa olsun karşı çıkacağını tahmin ediyordur.
+ toman ile cidden kavga edecek misin?
- evet (izana)
+ bunu yapmasan izana lütfen. Sevdiklerime bir şey olmasını istemiyorum.
- üzgün Akina bundan geri dönüş yok artık. (İzana)
+ izana hala bir şansın var sana dediğim gibi kardeşlerin -Izana Akinaya bağırır.
- kes artık! İşlerime Karışma!!! (İzana)Izana ilk defa Akinaya bağırmıştır. Akina ne diyeceğini bilmiyordur.
- üzgünüm Akina bağırmak istemedim (izana)
...................................................................................
Aylar sonra bölüm:p
...................................................................................
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers × Rearder
FanfictionBu benim ilk kitabım nasıl olur pek emin değilim hehehehe Mangayı okumadıysanız ve spoi yemek istemiyorsanız size tavsiyem okumayın ujo9nxxvjngcyvyfchvf Küfür içerir!!!!! iyi okumalar <31 21 Eylül 2020