7. Bölümü

154 7 12
                                    


...................................................................................

Medyadaki resmi ben çizdim 🤟🏻😃 çizim sayfam var takip ederseniz mutlu olurum
👉🏻@anime._.art.tr

...................................................................................

Yarın olur izana ve toman kavgası vardır. Tanjiku mekanada toman bekliyordur. Bir kaç kişi Emma hakkında konuşur. Akina konuyu anlamaz.

- sonuçta Emma öldü değil mi mikey bu halde iken gelmesi imkansız.

Akina duyduğu şey ile şok olup izanaya bakar. oturduğu yerden kalkar ve izananin yanına gider. Izananin omzundan tutar.

+ öyle bir şey yapmadın değil mi?

Izana susuyordur. Akina bağırır

+ izana cevap ver!!

Izana Akina'nın elini iter ve bağırır.

- evet yaptırdım!!(İzna)

+ ciddi misin izana o senin kardeşin nasıl yaparsın!!

- benim kardeşim filan değil o. (Izana)

Cetede olanlar izana ve Akinaya bakiyorlardir.

+ kime yaptırdın? Onu söyle sadce
- kiskai tetta. (Izana)

Akina duyduğu isim başını eğer, baş parmağını ile işaret parmagi ile gözlerini tutar ve dişlerini sıkar. Akina sinirli bir şekilde kiskaiye koşarken kisakinin önüne kaku geçer. Akina kakuya yumruğunu ters bir şekilde vurar kaku yana kaymıstır az da olsa.

+ siktir git kaku. Karışma bu işe.

Kisaki mala bakar gibi bakıyordur. Akina yanındaki adamdan silahı alır ve kiskaiye tutar.

+ en başından beri bu işi yapmalıydım. Yapmaliydik takamichi.

- ciddi misin? (Rindou)

- Hey kes şunu (hanma)

Hanma Akina'ya yaklasiryordur. Akina hanmanin ayağının önüne sıkar hanma durur.

+ şakam yok sıkarım. Simdi kisaki... Kendini benden daha zeki sanıyorsun değil mi?
- evet. (Kisaki)

+ lan orospu çocuğu ben bu evrenden olmasam bile her boku düzeltmeye çalıştım amk sen kim ile zekanı karşılaştirdığını biliyor musun?

- Ha neyden bahsediyorsun sen? (Kiskai)

- şu an iyice kafayı sıyirmissin Akina. (Koko)

+ senin ne boklar cevirdigini biliyorum kiskai, kazutorayi bajiyi öldürmesi için doldurdun, Kendini bir bok sanıp durma.

- Akina neyden bahsediyorsun? (Izana)

Dövüş meydanına toman giriş yapar Akina ise onlara bakacakken hanma Akina'nın elindeki silahı alır yere yatırır ve ellerini geriye çektikten sonra sırtında oturur. Hanma silahın sahibine verir.

Takamichi Akinaya doğru bakar. Qkinanın yerde olduğunu görür.

- iç savaş mı başlatmış Akina (Chifuyu)

- emmanin olduğunu duymuş olmalı (hiddet)

- Hadi şu dövüşü alalım. (Takemichi)

....

Dövüş çoktan başlamıştır ve toman zayifliyordur. Akina Hanma yüzünden bir şey yapamıyordur en sonunda bir taktik bulup hanmayi geçmiştir.

Tokyo Revengers × Rearder Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin