Yeni okul

90 6 1
                                    

Eve gittigimde evde sadece annem vardı mutfakta yemek yiyordu görmemezlikten geldim çünkü cok yorgundum hiç laf dinleyemezdim merdivenleri tam cıkıyordum ki annemin sesiyle duraksadım "Beril buraya gel konuşacaklarımız var "
" Anne cok yorgunum baş-"
"Beril buraya gel dedim "
Oflaya puflaya annemin yanına gittim sandalye cekip oturdum
"Okuldan atılmana cok üzüldüm beril ama yapacak birşeyim yok olaylara benim açımdan bak birde ablanın üzerine gitme yaptıgı hataların farkındaymış ..."
" Bu okula dönmem anlamına gelmiyor anne rezil oldum herkese,herkes beni ablam gibi orospu sanıyor !!"
Annem cok sinirlenmişti kaşlarını çatıp
"Beril odana defol görmek istemiyorum seni !"
"Bende sizi görmek istemiyorum ama bu pek mümkün degil anne " mutfaktan hızlıca cıktım merdivenlerin daha birinci basamagında söylediklerime pişman olmuştum odama dogru gidiyorken hıçkırık sesleri duydum banyodan
geliyordu
Ablamdı . Ablama ne kadar sinirli olsamda ona hiç kıyamazdım
"Abla ? İyimisin "
Aglamaya devam ediyordu " Abla iyimisin içeri giriyorum " gir komutu gelmeyince içeri daldım suyu açmış köşede cökmüş aglıyordu "Abla ?"
"Beril.."
Bana sarıldı bir dakika kadar öyle kaldık sonra suyu kapatıp onu dışarı cıkardım üzerini degiştirdik "Beril sana söylemem gereken şeyler var"
"Tamam abla konuşuruz şimdi uyumana bak "
"Ama beril önemli "
Yatagıma girip ışıgı kapadıktan sonra" Abla yorucu birgün geçirdim sonra"
Bir iki hıçkırık sesi duyduktan sonra uyuya kalmıştım
...
Sabah uyandıgımda telefonumda 5 cevapsız arama 2 mesaj vardı
Aramalardan 3 tanesi bilinmeyen numaraydı 2 tanesi sevaldendi . Sevale içimi dökemesemde varlıgıyla iyi hissettiriyordu . Mesajların 2 side bilinmeyen numaradandı " Günaydın küçük hanım yeni okulun hayırlı olsun saat 10:00 da seni almaya gelecegim " yüzüm tuhaf olmuştu yeni okul ?? Diger mesajı açtım hemen " Saat 10 olmak üzere küçük hanım beklemeyi hiç sevmem " bu mesajdan sonra saate baktım 09:47 di yataktan hızlıca kalkıp banyoya gidip yüzümü yıkadım saçlarımı sıkı bir topuz yaptım yeşil gözlerim daha cekik görünüyordu dudaklarıma nemlendirici sürdüm sallantılı olmayan kelebekli küpelerimide taktım odama gidip dolabımı açtım yeşil bir elbise giydim spor bir elbiseydi beyaz çantamıda yana dogru asıp evden cıktım yola indigimde olcayı arıyordu gözüm biran kendimi kahkaha atmamak için zor tuttum geçen sefer beni bıraktıgı sevgi ablaların apartmanın önünde arabaya yaslanmış apartman kapısına bakıyordu kafasını sag sol yaparken beni fark etti bir sevgi ablaların apartmanına baktı birde bana ellerini iki yana açıp " bu apartmanın başka bir kapısımı var "
" O apartmanda oturdugumu kim söyledi "
" E ama geçen sen buraya-"
"Orada oturmuyorum "
Kaşlarını yukarıya kaldırıp "hımm"
" peki nerede otu-"
"Yeni okul derken ?"
"Okuldan atıldıgını söylemiştin bende bizim okula senin kaydını yaptırdım"
"Sizin okulamı sen liselimisin ?"
" evet öyle durmuyormuyum " beyaz dişlerini gösterip yine sırıtmaya başladı
" hadi gidelim " arabanın yolcu kapısını benim için açtı gözlerine birsüre baktıktan sonra geçip oturdum oda kapıyı kapatıp saniyeler içinde şoför koltuguna oturdu yol boyunca ikimizde sessizdik bir saat sonra okulun önüne geldik okul demeye bin şahit lazım tabi saray saray istemsizce agzım açık kalmıştı hayranlıkla okulu inceliyordum "agzını kapa agzını "
Sesine toparlandım güçlü bir kahkaha attı " sen in beni burada bekle arabayı park edip gelecegim "
Arabadan indim okul kapısının önünde olcayı bekliyordum tahmin ettigimdende kısa sürede geldi önümden geçiyordu "heyy beni unuttun sanırım " ruhsuz gibi arkasını dönüp baktı boş boş sonra yine önüne döndü ellerini cebine koydukoşup onu yetiştim
" okulda beni tanımıyormuş gibimi yapacaksın merak etme rezil etmem seni hatta şimdi giderim istersen " durdu bana dogru döndü yaklaştı " git "
Agzım bi kez daha açık kalmıştı ama bu sefer hayranlıktan degildi birşeyler tam söyleyecekken vazgeçtim arkamı dönüp okul kapısından cıktım bütün hayallerim yıkılmıştı arkamdan gelen sesle durdum " küçük hanım nereye ?"
Ona dogru döndüm yüzüne tükürmemek için kendimi zor tutuyordum " Ne var ne oldu kararın mı degişti ama üzgünüm ben gidiyorum " yola devam ediyorken kolumdan tutup çekti birşeymi yaptım hem nereye gidiyorsun "
" git dedin ya"
" küçük hanım okulu görünce kafayımı yedin gel benle " kolumdan tutup sürükleye sürükleye okul kapısından içeri girdik herkes bize bakıyordu yanımıza mavi gözlü sarışın bir çoçuk geldi olcayla tokalaştıktan sonra bana döndü "merhaba okulumuza hoşgeldin ımmm adın neydi "
"Beril "
"Hah beril bende çagatay memlun oldum "
"Bende memlun oldum " diyip zoraki bir gülümseme attım
Çagatay olcaya egilmiş birşeyler dedikten sonra Olcay bana dönüp okulu biraz gez istersen beril benim iki dakikalık işim var sonra hemen yanına gelecegim onaylar gibi kafamı hafif salladım onlar yanımdan uzaklaşırken sınıf kapılarından içeriye bakıyordum bir iki sınıf geçtikten sonra olcayı gördüm sınıftan içeri girdim sınıfta bir tek olcay vardı " işin bittimi ne çabuk "
Olcay hiç istifini bozmamıştı
" hey sana söylüyorum " karşına oturdum gözlerimi delecekmiş gibi bakıyordu " Sen benim başımın belasımısın sana git demedim mi ? " donup kalmıştım " Ama olca-"
" Aması ne siz hepiniz aynısınız ne istiyorsun paramı? " önüme 2 tane 100 lük koydu " al şimdi git "
Gözlerim dolmuştu madem gidiyordum altta kalamazdım ben dilenci degildim masanın üzerindeki paraları alıp agzına doluşturmaya çalıştım kolumdan tutup " ne yapıyorsun gerizekalı kız kafayımı yedin "
" sen kendini ne sanıyorsun paran var diye bir bok mu ? bana bunları yapmaya hakkın yoktu gerizekalı olan sensin beni mıymıy kızlarla karıştırma bi çarparım sana 2 80 uzanırsın " saçmalamıştım ama laf agızdan bir kere çıkmıştı arkamı dönüp gidiyorken kolumdan tuttu sonunda kolumu kesecektim ne çok meraklısı var " bırak kolumu yoksa olacaklardan ben sorumlu degilim "
" Benim adım ne?"
" Ne diyorsun be bana gerizekalı diyene bak "
" uzatmada benim adım ne ?"
"O-olcay"
Gözlerini devirerek baktı
" Benim olcay oldugumdan eminmisin "
Arkamdan gelen sese döndüm
" küçük hanım ?"

YANKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin