Çalıştım da sanki bişey oldu 17 aldm mattan 😂😂 neyse devam ...Çantamın derinliklerinde anahtarımı aramaya başladım içinde kitaplar kalemler makyaj mazemeleri anlayacagınız herşey vardı bulamayınca zile basmaya başladım bir iki kere çalınca kapı acıldı ittirip içeriye girdim ablam merdivenlerden cıkıyordu halsiz gibiydi "Abla?"
Arkasını hızlıca döndü"Beril?"
Merdivenleri inip yanıma geldi kollarımdan tutup bana baktı" Beril sana söylemem gereken birşey var "
" Abla şimdi ol-"
"Önemli !"
" Peki"
Kolumdan tutup oturma odasına getirdi beni otutturup yanıma oturdu " Beril şuana kadar birçok kötü iş yaptım ve hepsinden pişmanım ne yaparsam kendime yaptımı düşünüyordum ama öyle olmadı sizede çamurumdan bulaştırdım ve sen tertemizsin çok iyisin " . saçlarımı okşamaya başladı. "Abla aglıyormusun ?"
"Be-ben özür dilerim beril "
" Ne oldu abla neden özür diliyorsun ?"
" Okuldan atılman ... Daha önce beraber oldugum birisi okula bu dedikoduyu yaydırmış aklınca aileme zarar verecekti yani bunların hepsi yine benim yüzümden "
" Ne desem sana abla... Ne diyim ?
Olan oldu üzülme sen benim ablamsın herkes hata yapar, hem biliyormusun hem artık herşey yolunda okulda dert degil ve en önemlisi ben birisinden hoşlanmaya başladım " kızarmıştım sırıtıyorum ablam göz yaşlarını silip ellerimden tuttu " sen ciddimisin ? Vay be küçük berilimiz aşık olmuş " yüzünde oluşan gülümseme beni mutlu etmişti.
" Aşk degil abla hoşlanıyorum sanırım tek taraflı olucak sadece ben hem o çok zengin ne yapsın benim gibisini ?"
" Öyle deme canım aşk bu " tam agzımı acıp birşeyler söyleyecekken ablamın telefonu çaldı " canım sonra konuşalım bu telefon önemli " onaylayıp kafamı salladım çantamı koltuktan alıp omuzuma taktım merdivenlerden çıktım odama. kendimi her zamanki yataga attım yorgunluktan canım cıkıyordu duşa girmeliydim yorgunlugumu bir o alırdı ılık suyla 15 20 dk duşta kaldım çıkınca pjamalarımı giyip saçlarımı kuruttum rasgele bir topuz yaptım. Ve aklıma ilk gelen olcay ...
Kusursuz gibi gözümde öylede... çok yakışıklı, kibar, düşünceli ne arasan bu aşk mı ? Yoksa ... Bilemiyorum emin degilim
Telefonumun titremesine dikkatım dagılmıştı 1 yeni mesaj vardı
" Herşeyi ögreneceksin zamanla "
Bu ne demekti bu numara kimindi ?
Hemen arama tuşuna tıklatım Aradım bir iki kere çaldıktan sonra kapandı tamamen telefon . Bu neydi neyi ögrenecektim ahh şimdi merakımdan ölürüm yorganımı açıp içine girdim yarım saate kadar yakın yatakta dönüp durdum ...Alarm sesine gözlerimi zorla açtım alarmı kapatıp yatakta oturur pozisyona geçtim telefonumu masanın üzerinden alıp kontrol ettim mesaj yada arama yoktu ayaga kalkıp odamdan cıktım banyoda yüzümü yıkadım merdivenlerden indim ablam radyodan müzik açmış kahvaltı hazırlıyordu başımıza taş yagacak " Abla ?"
Bana dönüp kocaman gülümsedi " Canım ? "
" Hayırdır sen kahvaltı yapamazsın üstelik hazırlamassında "
" Öyle herşeyin bir ilki vardır küçük hanım ?"
Küçük hanımmı ? " bu bana birisini hatırlatmıştı "olamaz geç kalıyorum şimdi gelir "
" kim gelir beril ?"
" sonra anlatırım abla geç kalıyorum " merdivenleri cıkmaya başlamıştım ki " ee kahvaltı ne olacak ?"
" okulda atıştırırım öptüm "
" deli kız " ablam şarkıya eşlik etmeye başlamıştı onu böyle görmek beni cok mutlu ediyordu .Odama girip dün bana olcayın aldıgı üniformayı cıkardım kutudan . Ütülüydü formayı giydim tam üzerime alınmıştı sanki beyaz gömlek ,etek, dize kadar beyaz corap . Aynanın karşısına geçtim saçlarımı iki yandan tokayla tuturdum omuzlarımdan aşşagıya verdim kalın ama uzun kaşlarım yeşil gözlerim ve saçlarım bu üçlü beni güzel göstermeye yetiyordu sadece allık sürüp çantamı aldım son kez aynaya bakıp odamdan tam cıkıyordum geri döndüm parfüm ...
Evin kapısından çıkmadan ablama el salladım oda karşılık verdi .sokagın başında tamda tahmin ettigim gibi olcay beni bekliyordu yanına dogru gidiyorken nedenini bilmedigim bir şekilde yüzümün kızardıgını hissettim yanına gelip tam karşına geçtim "Meraba ! Günaydın"
"Günaydın küçük hanım "
" Evimi ögrendigin halde neden burada bekliyorsun ?"
Gözlerini kaçırdıktan sonra " bilmem ... Bu arada üniforman çok yakışmış "
Konuyu neden degişmiştiki " ımm teşekkür ederim "
Saçımla oynamaya başlamıştım sol ayagımın parmak uçunu yere vurmaya başlamıştım ritimli yüzüne bakmıyordum kulagıma egilip " Bu kadar belli etme küçük hanım "
Bir anda donup kaldım " Ne neyi ?"
Gülüyorken gözleriyle gülüyordu sanki etrafına bakınarak sırıttı ahh bu çoçuk !
" Gidelim küçük hanım geç kalıyoruz " arabanın yolcu kapısını benim için açtı gözlerine bakıyordum ne demek istemişti anlamışmıydı off ne yapacagım şimdi yolcu kapısını kapatım hızlı adımlarla kendi koltuguna geçip oturdu " evet gidiyoruz"Olcay
( bu kısım olcayın aklından geçenler )
Bu kız gerçekten saf ablasına hiç benzemiyor saf olması onu aptal yapmıyor neden ona bu kadar iyiyim bilmiyorum ama beyzanın bana yaptıklarını ödetme şansım onda o benim küçük yemim ..." Ee beril ailen yeni okulun için birşey dedimi?
" Hayır ... Pek sayılmaz "
" hım anladım "
" Beni hergün gelip almana gerek yok "
" Yoo benim için sorun degil"
" Gerek yok gerçekten... "
" Seni daha fazla görmüş oluyorum "
Ne demek istemişti oda benden mi hoşlanıyor ahh cok salagım neler düşünüyorum iyice paranoyaklaştım
" Se-sen bilirsin "
Gülümsemekle yetinmişti
Okulun bahçesine gelmiştik bile " beni burada bekle küçük hanım"
" Peki "
Arabadan inmiştim kapıyı yavaşca kapadım duvara yaslanmış bekliyordum beyaz bir araba okulun önünde durdu içinden orkun indi bu araba onundu heralde son derece somurtkandı gülmek nedir bilmezmiydi bu çoçuk " küçük hanım !"
" ha efendim " arkamı döner dönmez karşımda olcayı gördüm
"Geldim "
" Gidelim "
Okulun kapısından içeriye girerken zil çalıyordu " küçük hanım tenefüste görüşürüz " omuzuma iki vere eliyle vurmuştu yavaşca " evet görüşürüz "
Olcay sınıfına gidiyordu bende küçük adımlarla bizim sınıfa girdim orkun kafasını masasına koymuş gözlerini kapamıştı sırama çantamı koyup alçak sesle ona dogru " günaydın o-orkun "
Cevap vermemişti odun ne olacak bir iki dakika sonra sınıfa hoca geldi selamlamadan sonra " Beril tenefüste odama gel canım "
" Peki hocam "
Derste yarı uyku modundaydım resmen gözlerim açık uyuyordum
Zilin çalmasıyla kendime geldim başımı masaya koydum gözlerimi sıkmaya başlamıştım aklıma hocanın odasına gidecegim geldi sıradan istemeyerek ayrıldım sınıfta kimse yoktu orkun bile ...
Sınıftan cıktıgımda koridorda saga sola bakınıyordum sahi nerdeydi bu hocanın odası merdivenlere yaklaştım duvarlardada yönerge yazıları yoktu alt kata indim merdivenleri inerken duvarlara tutunarak iniyordum ruhen çökmüş gibiydim gelen sese irkildim ve duraksadım " O çoçuk gününü görecek bugün işi bitti ...Taner sen şimdi yukardamı diye git bak,Kayra sende aşagıda durup birisi geliyormu diye bakacaksın . " Selim abi yakalanırsak ne diyelim ?
" Beni tanımıyorsunuz bu olayda ben yokum anladınız mı yakalanırsanız siz yanarsınız "
Selimin aklından geçenler:
Evet orkun bey bakalım şimdi napacaksın ...Beril
Orkun mu ? Orkuna ne yapacaklardı ki orkun sınıfta degil ee nerde bu çoçuk haber vermem lazım aferim yani beril başına şimdiden iş aldın off nerde acaba ? Merdivenlere dogru dönüp sessizce cıkmaya başladım yukarda dediklerine göre en üst kattan aramaya başlıyabilirdim ne yapacagımı bilmiyordum tek bildigim hızlı olmam gerektigi ... En üst kata nefes nefese cıkmıştım koca koridorda onu arıyordum burada kimse yoktu koridorun sonuna dogru koşmaya başlamıştım gittikçe ortalık karanlık oluyordu duvara tutunarak gidiyordum arkamdan gelen ayak seslerine hemen döndüm geliyorlardı etrafta boş sınıf arayıp birine girdim kapıyı hafif aralık bırakıp gelenleri izlemeye başladım bi kaç kişi gördüm onlarda etrafa bakınıyordu gözüm bir anda pencerede oturmuş kulaklıkla müzik dinleyen orkuna takıldı nasıl göremedim onu orda ya şimdi haber de veremem , gruptan bir kişi onu fark edince digerlerine sessiz olmaları için işaret etti yavaş yavaş arkasından orkuna yaklaşıyorlardı birşey yapmam lazımdı ama ne kapının önünden ayrılıp sınıfa tamamen girdim bir saga bir sola yürüyordum ne yapacaktım ?