H3

864 49 3
                                    

Toen keek Alice naar mijn kleding en trok een raar gezicht alsof ze er totaal niet mee akkoord was. Ik ben zelf niet zo goed in gezichtsuitdrukkingen herkennen, dus ik omschrijf ze niet erg goed. Alice doorbrak mijn gedachten door te zeggen:" Wij gaan morgen gaan shoppen! Maak dat je klaar staat om vier uur!". Ik knikte, stiekem hield ik van shoppen, maar ik had nooit iemand om mee te gaan shoppen. Mijn vriendinnen gebruikten altijd het excuus dat ze niet mochten van hun ouders om niet te moeten gaan met mij. Nu weet ik pas dat ik echt geen goeie vriendinnen had. Ik werd weer uit mijn gedachten getrokken door Alice, ze trok aan mijn arm. Ik keek haar aan en zei:" Wat is er?". Ze antwoordde dat ik erg in gedachten verzonken was en dat ik echt naar bed moest. Morgen zou een grote dag worden voor mij: eerst school en dan gaan shoppen met Alice en Rose zou ook meegaan. Ik liep naar boven om mijn slaapkleren aan te doen. Toen ik klaar was met make-up af te doen, kroop ik in bed. Het was een tweepersoonsbed. Dus ik zou er zeker niet uit kunnen vallen. Al snel viel ik in slaap.

- De Volgende Morgen -

Ik werd wakker in hetzelfde bed als gisteren. ik stapte uit bed en keek op mijn wekker. Het was 7 uur. Tijd om me klaar te maken! Ik liep mijn inloopkast in en dan weer uit om te kijken welk weer het vandaag werd. Het zou bewolkt blijven met 12 graden. Ik had gehoopt dat het lekker warm zou worden, maar blijkbaar mag ik blijven hopen op dat weer. Ik liep weer mijn inloopkast in en zocht een zwarte broek. Bij de t-shirts zag ik een hele mooie lichtblauwe t-shirt liggen, dus ik nam dat en deed het aan. Ik zocht verder nog de bijpassende trui. Toen ik die gevonden had, deed ik mijn make-up aan. Het was gewoon eyeliner en mascara, maar soms ook oogschaduw.

Ik was helemaal klaar met me klaarmaken, dus nam ik m'n tas voor school en liep naar beneden. Beneden stond iedereen al te wachten. Ik kon er niks aan doen dat ik traag ben, ik ben een mens, geen vampier!! Edward lachte om mijn gedachten. Nu wist hij ook dat ik wist dat hij en de rest van de Cullens vampieren waren.

Me in TwilightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu