H4

750 47 6
                                    

- Op School -

Ik liep de school binnen, iedereen keek me raar aan. Was dit gewoon omdat ik een dagje niet naar school ben gekomen? Ik begon een beetje ongerust te worden. "Blijf rustig", waarschuwde Jasper me. Ik vroeg heel subtiel aan Edward via mijn gedachten als ik de eerste les met hem samen had. Hij knikte als antwoord. Ik zou in de les wel vragen aan hem wat iedereen dacht en zei over mij. We liepen ons lokaal binnen, ik ging naast Edward zitten. Hij keek me niet raar aan dus dacht ik dat dit mijn plek was. De leerkracht liep het lokaal binnen en begon in het Spaans. Natuurlijk verstond ik er niets van. Edward zag het en af en toe vertaalde hij wat voor me. Toen we oefeningen moesten maken en Edward ze al had gemaakt tijdens dat de leerkracht zijn uitleg deed. Hij legde zijn blad bij me zodat ik de oefeningen kon overschrijven. De rest van de voormiddag ging snel voorbij.

Toen het eindelijk lunch was liepen Edward en ik de kantine binnen. Nog altijd keek iedereen ons aan. Ik keek de kantine rond, de rest van mijn 'familie' zat al aan hun gebruikelijke tafel. Nadat ik eten had genomen, liep ik er gewoon naartoe zonder te wachten op Edward. Al snel had Edward me ingehaald. Hij stapte snel door (voor mensen, voor vampieren is dit erg traag) en ging zitten op de enige stoel die nog vrij was aan de tafel. Ik keek rond me en zag nog een tafel waar er een stoel vrij was. Ik liep ernaartoe en vroeg de stoel aan de jongens die daar zaten. "Ja, natuurlijk", zei één van de jongens duidelijk een beetje bang, maar ik wist niet waarom. Ik nam de stoel en liep terug naar de tafel waar ik zou gaan zitten. Ik zette de stoel neer en ging zitten. Edward grijnsde naar mij, ik deed dat terug. Ik at mijn eten op, toen ik klaar was en dus mijn hele bord had opgegeten, stond ik recht om mijn bord weg te doen. Mijn familie stond ook op en liep met me mee. Het enige verschil was dat zij een vol bord weggooiden en ik niks weggooide.

Me in TwilightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu