Ik liep naar mijn volgende les. Ik had zo het gevoel dat ik achtervolgt werd. Dus keek ik een keer achter me, ik zag een jongen uit mijn klas naar me toe lopen en zei:" Hei, ben jij echt familie van de Cullens? Je bent anders dan zij!". Ik knikte als bevestiging en liep door. Ik had nu biologie samen met Edward.
Toen school uit was, stond er een meisje met Alice te praten. Misschien was ze ook een vampier? Ik liep erop af, ze draaide zich om als ik dichterbij was. Ja, ze was ook een vampier en beeldschoon met lange bruine haren tot op haar schouders met een perfect lichaam. "Hei, Emma. Dit is Lily, ze zal meekomen met ons om Carlisle en Esmé te ontmoeten en misschien sluit ze zich bij ons aan want ze zoekt nog een coven waar ze bij kan", ratelde Alice maar door. "Hei", zei ik tegen Lily. Ze zei hetzelfde terug en we stapten in de auto. De rest was blijkbaar al naar huis, want we zaten met z'n drieën in de auto. Alice reed snel naar huis. Soms had ik wat problemen met hun rijgedrag, maar ik zei er niets van.
Toen we thuis waren, liep ik direct naar binnen. Ik dacht er nu pas aan dat Alice, Rose en ik gingen gaan shoppen. Ik had in de auto gevraagd aan Lily als ze mee wou. Ze wou, ik was daar super blij om! Lily was echt een hele toffe meid om mee te babbelen! Ze leek geen zus voor me als Alice en Rose, maar meer een beste vriendin. ik had eigenlijk nog nooit een echte goeie beste vriendin gehad, dus ik wist niet precies wat het was.
Nadat het shoptripje was afgelopen hadden we allemaal onze handen vol met zakken kleren. Ik en Lily hadden de meeste kleren gekregen omdat wij nog de minste kleren hadden. Alice had ook nog redelijk veel kleren gekocht. Rose had maar een paar zakken kleren gekocht want ze was vorige week ook gaan shoppen met Emmett. Ik wist niet dat Emmett ooit was mee gaan shoppen, misschien had Rose hem gedwongen.
Lily wordt gespeeld door mijn beste vriendin hier op wattpad lily_Ally ze verdient deze rol! Wie nog meer een rol wil in mijn verhaal, ik zoek nog personen die een rol willen spelen!
JE LEEST
Me in Twilight
FanfictionWat als je opeens in Twilight terechtkomt en je weet alles wat er zal gebeuren. Zou je al het slechte kunnen verdrijven en al het goede houden? Als je het wil weten lees dan dit verhaal! #8 in vampier op 26/12/2015! Cover is gemaakt door @thislittl...