PISAU yang dilumuri darah itu digilapnya menggunakan kain basah. Sekujur badan yang sudah tidak bernyawa itu diseret menuruni tangga.
Darah darah mulai memenuhi ruang tamunya. Dia memotong mayat itu kepada 7 bahagian. Mulai dari kepala, tangan, badan dan kaki. Beg bagasi yang berada di atas almari itu diambil nya lalu meletakkan anggota tubuh yang telah dipotong nya tadi didalam beg itu.
"Fuh siap." Dia mengelap peluh di dahinya.
Setelah selesai merapikan mayat itu, dia menyeret bagasi dan mengambil jacket hitam lalu dikena kan nya di tubuh. Kocek jacket itu diraba nya mengambil penutup muka. Dia menutup kepalanya menggunakan topi yang sedia ada di atas meja berdekatan dengan pintu keluar rumahnya.
Tangan kanannya dengan cepat menggapai kunci kereta manakala di tangan kirinya pula menyeret beg berisi kan mayat yang telah dipotongnya tadi.
Setelah memastikan rumahnya dikunci dengan rapi, dia meletakkan beg bagasi itu di dalam bonet belakang keretanya.
Dia bergegas menghidupkan enjin keretanya alau memecut dengan dengan kelajuan yang maximal.
Flash back 4 hours ago
3 gelas Whisky itu diteguk rakus. Bunyi muzik yang riuh itu sama sekali tidak diendahkan nya.
"Sial."
Pandangan matanya hanya berfokus kepada pasangan merpati dua sejoli itu bermesraan.
"Kalau aku tak dapat kau, kau ingat dia boleh dapat kau ke? Heh!" Bisiknya.
Perempuan yang bertubuh ramping itu tidak sengaja memandang nya. Dia kelihatan sedikit terkejut dan perlahan lahan mendekati dia .
"Bila sampai?" Ujar perempuan itu dengan nada yang lirih.
"20 minit lepas." Balasnya dengan nada yg sedikit tegas.
"Ala tay. You marah i ke. We still can be best friends right?"
"Wow. Best friends. Best friends atau pelepas nafsu kau?" Perlinya.
Perempuan itu mendekati telinganya lalu berbisik.. "dua dua."
Tay Tawan menatap mata perempuan itu lalu menariknya keluar dari kelab. Dia membuka pintu keretanya lalu menolak masuk perempuan itu ke dalam seat belakang keretanya.
Perempuan itu berbaring lalu ditindih oleh tay. Perempuan itu tersengih lalu memeluk Tay Tawan
"You nak buat sekarang ke?" Bisiknya sambil memeluk Tay Tawan
Tanpa membuang waktu, Tay Tawan terus membuka baju dan seluar nya.
Sorry kalau tak selesa =/
-skip-
Setelah kelelahan melalukan pelbagai aksi di dalam kereta, Tay Tawan membawa perempuan itu pulang ke rumah nya.
Perempuan itu tiba tiba menerima panggilan telefon daripada seseorang. Dia tersenyum dan segera mengangkat panggilan itu.
"Hello."
YOU ARE READING
Loving A Psycho [TAYNEW] [POLCA]
Romance⚠️BOYS LOVE ⚠️OPEN MINDED Pilihan. Hidup ini dipenuhi dengan pilihan. Sama ada kita memilih ke dalam kegelapan atau kebaikan. Hitam atau putih. Pertemuan. satu kata yang mungkin dihindari bagi sesetengah orang. Pertemuan yang mendatangkan kebahagia...