Newwie menatap wajah Earth dengan penuh rasa sayang. Sayang nya pada jejaka itu tidak terhingga. Dia tidak dapat membayangkan hidup nya tanpa jejaka itu.
Dia perlahan memainkan tangan nya di dada bidang Earth. Muka Earth yang polos dicium nya berkali kali dan tanpa dia sedar, dia telah membuat 'sesuatu' bangun dari tidurnya.
"Erm baby... Kenapa ni.." Tanya Earth dalam keadaan mamai.
"Saja je." balas New sambil tersenyum lalu bangun dari katil.
Eath yang merasakan pergerakan New ingin pergi lansung menarik tangan New membuatkan New terjatuh di pelukan nya.
"You.. I nak mandi dulu ni." rayu New.
"Jom mandi sama sama." Earth mengelus lembut rambut New. Ubun ubun New di cium nya dengan penuh cinta.
"No baby... Kan kita nak pergi rumah mama i." New berusaha bangun ingin melepaskan pelukan Earth.
🔞!skip part ni kalau tk suka or tk selesa☺
Tanpa menunggu lama Earth lansung menindih New. Kedua tangan New digenggam nya dan membuatkan posisi tangan New seakan akan diikat.
Dia menundukkan kepala nya dan berbisik ke telinga New.
"You buat 'dia' bangun, lepastu you tinggal macam tu je? No way sayang. You perlu tanggungjawab."
Earth mencium kedua pipi Newwie.
"Baby no. I nak mandi. Nanti mama marah." kata Newwie sambil mengelak ciuman dari Earth.
Earth memberhentikan aktiviti nya seketika untuk berbicara.
"I'm sorry dear, I can't let you go this time." dia lalu meragut bibir mungil milik Newwie.
Dia kemudian nya nyambung ciuman nya dengan kasar menyambar leher Newwie.
"Ermm babe..." Newwie mengerang.
Earth sekali lagi memberhentikan aktiviti nya seketika lalu mendongak memandang Newwie.
"What's wrong honey." Ujar nya dengan nada yang menggoda.
"Just put it in. I can't handle it anymore." rayu Newwie sambil memejamkan matanya.
"As you wish honey."
Skip>>>
(Budak budak tk elok baca bnda mcm ni)"Haishhh! Mana New dengan Earth ni Gun? Lama sangat. Kata pukul 9 sampai. Ni dah nak pukul 10 batang hidung pun tak nampak lagi." kata Puan Thitipoom atau lebih dekenali sebagai Mama Newwie berjalan mundar mandir sambik mengerutkan kening nya.
Berani berani nya anak bujang kesayangan nya itu sudah membuat dia menunggu selama ini.
"Entah la aunty. Saya rasa dorang nak bagi aunty dengan uncle cucu kot. Tu yang lama tu. Maklum la. Hari ni hari Sabtu. Hari cuti katakan" Gun membalas pernyataan puan Thitipoom itu.
"Ha betul kata Gun tu sayang. Mungkin diorang nak bagi kita cucu. Dah lama tak pegang baby. Awak pun tak nak tambah lagi. Biar New ada adik." Ujar sang Suami dengan tenang.
Gun tersenyum hingga membuatkan kedua lesung pipit nya keluar.
"Ish apa abang ni! Tak elok la ada Gun kat sini. Malu la sikit." Puan Thitipoom tidak ragu untuk mencubit lengan sang suami hingga sang suami mengaduh kesakitan.
YOU ARE READING
Loving A Psycho [TAYNEW] [POLCA]
Romance⚠️BOYS LOVE ⚠️OPEN MINDED Pilihan. Hidup ini dipenuhi dengan pilihan. Sama ada kita memilih ke dalam kegelapan atau kebaikan. Hitam atau putih. Pertemuan. satu kata yang mungkin dihindari bagi sesetengah orang. Pertemuan yang mendatangkan kebahagia...