"HERM." Newwie menggeliat malas di dalam pelukan Earth. Dia memeluk earth dengan sangat erat.
"Emm. Baby I dah bangun ke?"
Jantung Newwie berdegup kencang mendengar suara Earth yang serak basah.
"You, you jangan buat suara macam ni dekat orang lain tau. Sexy. Nanti diorang ambik you dari i."
Dia mengusap pipi Earth dengan penuh kasih sayang. Rasa cinta nya pada Earth tidak pernah berkurang. Hari demi hari dia jalani dengan lelaki itu membuatnya jatuh cinta.
Rasa sayang yang Earth berikan kepadanya sungguh melemahkan semangat nya. Earth yang selalu berada bersamanya membuat nya semakin jatuh dalam pelukan lelaki itu.
Mereka saling menatap satu sama lain. Earth perlahan lahan mendekati bibir New. New membuka sedikit mulutnya memberi ruang Earth untuk melumati bibirnya. Baru sahaja Earth hendak mendaratkan bibirnya le bibir Newwie.
(Aku yg type, aku yang blushed😩)
"Tok tok tok.!!!". Pintu bilik mereka diketuk dari luar.
"NEW!! KAU KERJA KE TAKK!! AKU DAH BUAT BREAKFAST NI!!" Jerit Gun dari luar.
"Babi."
"GUN ATTHAPHAN KAU MEMANG BABIIII!"
"TURUN MAKANNNN! KIT ADA KAT BAWAH!"
Earth hanya tersengih melihat Newwie memuncungkan mulutnya.
"Cuppp" Earth mencium sekilas bibir yang mungil itu.
"Ei apa ni?!"
"Jangan buat muka macam tu. Takut nanti you jadi makanan i. Pergi mandi. Malam nanti kita sambung. Jangan risau." Earth kembali senyum.
"Yelaaa. Janji?"
"Janji. Dah dah pergi mandi. I pergi gym dulu. Kalau you nak sampai awal, you ikut kit dengan gun."
"Oke. Balik dari gym mandi tau."
-Skip-
Setelah selesai mandi, Newwie melangkah ke arah closet untuk mengambil pakaiannya.
"Ermmm what should i wear today." Katanya sambil menyelak baju-baju yang ada di hanger.
"Ahaaa. This one." dia lantas mengambil kameja berlorek maroon hitam itu lalu memakainya.
Sebaik selesai, dia terus melangkah keluar dari biliknya dan menuruni tangga dengan senyuman yang manis.
"Amboi. Seronok happy nampak birthday boy." Krist menegurnya.
Dia mengambil mangkuk dan sudu dan diletakkan nya di atas meja. Peti ais dibuka dan dia mengambil sekotak susu kurang manis.
Bijirin yang sedia ada diatas meja lalu dituangkan nya di dalam mangkuk sebelum akhirnya menuangkan susu. Dengan spontan dia mengambil tempat di sebelah Krist.
"Singto tak ikut kau ke?" tanya nya sambil menyuap bijirin.
"Tak. La. Dia kerja shift malam, semalam."
"Gun?"
"laundry kot."
Timbul keheningan antara mereka. Tiada seorang pun berbicara. Hanya kedengaran bunyi sudu betemu dengan mangkuk dan bunyi sengihan dari Krist yang hanya melihat fon nya.
"Hi Guys!!" Earth memecah kesunyian.
"Eh thirak. Tak pergi kerja lagi ke?" dia menghampiri New.
YOU ARE READING
Loving A Psycho [TAYNEW] [POLCA]
Romance⚠️BOYS LOVE ⚠️OPEN MINDED Pilihan. Hidup ini dipenuhi dengan pilihan. Sama ada kita memilih ke dalam kegelapan atau kebaikan. Hitam atau putih. Pertemuan. satu kata yang mungkin dihindari bagi sesetengah orang. Pertemuan yang mendatangkan kebahagia...