1,call me by your name: راجب یه پسر نوجوون که توی ی شهر کوچیک زندگی میکنه و یکی از اشنایان پدرش به شهرشون میاد که چند روزی اونجا بمونه ولی...
2,bohemian rhapsody:زندگی نامه فردی مرکوری خواننده معروف و خواننده اصلی گروه کویین . این فیلم چالشای زندگی این خواننده که همجنسگرا بود رو نشون میده
3,Boys don't cry:در مورد یک ترنسکشوال اف تو ام
که قبل از عمل تغییر جنسیت پیش دوستاش وانمود میکنه که پسره ولی....4,Dallas buyers club:مردی که مبتلا به بیماری ایدز میشه و دکترش میگه چندماه بیشتر زنده نیست ولی با دنبال راهیه که خودشو درمان کنه و توی این راه با چالشای زیادی روبه رو میشه....
5,Brokeback mountain:در مورد دو مرد استریت که توسط یک نفر برای نگهداری از گله گوسفندش استخدام میشن و بعد از ی مدت اتفاقایی بینشون پیش میاد...
6,the Crying game:یک گروه ایرلندی یک شخصو گروگان میگیرن ولی اون شخص با یکی از نگهبانا دوست میشه و میگه تنها خواستش اینه که اون نگهبان یک پیغامو به زنش برسونه
7, Portrait of lady on fire:یک دختر قراره ازدواج کنه ولی خواستگارش ازش دوره برا همین یک نقاش خانوم استخدام میکنن که نقاشیشو بکشه و بفرستن برای خواستگار ولی...
8,Milk:ی مرد که توی محله همجسنگرایان زندگی میکنه میخواد برای یک سمت دولتی نامزد انتخاباتی شه ولی بخاطر همجنسگرا بودنش توی این مسیر با ی سری مشکلات رو به رو میشه....
9,Moonlight:ی مرد به صورت تصادفی یک پسر بچه رو میبینه و تصمیم میگیره بهش کمک کنه و درسایی راجب زندگی بهش بده....
10,Philadelphia:یکی از کارمند های ی شرکت بزرگ تصمیم میگیره از شرکتش شکایت کنه ولی بخاطر همجنسگرا بودنش توی پیدا کردن وکیل و دنبال کردن پرونده با ی سری از مشکلات مواجه میشه...
11,The Handmaiden:مردی که قصد داره با یک دختر ثروتمند ازدواج کنه یک خدمتکارو به عنوان جاسوس خودش به کار میگیره تا اون دختر ثروتمندو شستوشوی مغزی بده که باهاش ازدواج کنه ولی....
12,The danish girl:این فیلم راجب زندگی دو هنرمند که باهم ازدواج کردن ولی یکی از اونا احساس زنانگی میکنه و میخواد تغییر جنسیت بده....
13,Carol:در مورد زندگی یک زن که در فروشگاه لوازم کریسمس کار می کند و یک روز با یک زن میانسال اشنا می شود که از مشتریان انجاست....
14,Blue is the warmest color: این فیلم درباره ی زندگی دو دختر جوان که بعد از اینکه باهم اشنا میشن رابطشون به مرور عمیق تر میشه
YOU ARE READING
Movies | معرفی فیلم
Randomاینجا قراره بهترین فیلمایی که دیدمو توی سبکای مختلف باهاتون به اشتراک بذارم من فیلمای خیلی بیشتری توی هر سبک دیدم ولی فقط بهتریناشونو میذارم بعضی از این فیلما جایزه های معتبری مثل:اسکار،نخل طلایی و....رو برنده شدن امیدوارم فیلماییو که از این لیست ها...