Üçe karşı on... Sayı olarak da güç olarak da dezavantajlılardı. Sunagakure'den on jonin ninjaya karşılık Konohagakure'den iki ANBU ve bir genin ninja...
"Kaçmamız lazım." dedi ANBU'dan olan ninjalardan biri. "Görev iptal!"
"Ama esirler..." akademiden yeni mezun olmuş olan genin ninja hayatı pahasına da olsa esirleri kurtarmak istiyordu.
"Yapabilceğimiz bir şey yok!" dedi diğer ANBU üyesi. "Geri çe—"
Ninja daha sözünü bitiremeden vücudu parçalar halinde yere düştü. Genin ninja ölümün nasıl bir şey olduğunu ilk o zaman görmüştü. Donup kaldı. Yüzüne sıçrayan kanın sıcaklığını hissetti.
"Kiyoshi! Geri çekiliyoruz!" Shizuka, klan adıyla çağrılmaktan nefret etse de bir şey demedi.
"Ona yardım etmeliyiz!" diye ısrar etti Shizuka.
"Yapılabilecek bir şey y—" diğer ANBU üyesi de aynı vahşetle öldürülmüştü.
Genin ninja korkudan mı yoksa ninja olmanın getirdiği ağır pişmanlıktan dolayı mı bilmediği gözyaşlarını tutamadı. Savaş böyle bir şeydi. Etrafı Sunagakure'nin ninjalarıyla sarılmıştı. Beyni durmuştu. Klanının en büyük özelliği olarak bilinen soğuk kanlılığından eser yoktu. Hiçbir şey düşünebilecek halde değildi. Son çare olarak klanının özel ninjutsusu olan görünmezliği kullanmak zorunda kaldı. Bundan her zaman nefret etmişti ama başka seçeneği yoktu. Bir yöne doğru koşmaya başladı. Düşman ninjalar ona doğru kunai ve shurikenler fırlatıyorlardı. Karnında ve sağ bacağında keskin bir acı hissetti. Ama duramazdı. Durduğu an işi bitti demekti. Çok dayanamadı ama bu süre bile ona yetmişti. On dakika sonra dizlerinin üstüne yığıldı. Jutsusunu devam ettiremiyordu. Karnını ve bacağını kontrol etmeye karar verdi. Karnına baktığında saplanmış bir kunai gördü. Kıyafeti kırmızı olduğundan kan görememişti ama ıslaklığı ve sıcaklığını hissediyordu. Bacağında da bir kunai vardı. Yine kıyafeti siyah olduğundan kan göremedi ama hissetti. Çakrasının vücudundan dışarı aktığını hissediyordu. Güçsüz düşüp bilincini yitirirken bir kez daha her şeyiyle bu dünyadan nefret etti.
————————————————————————
K-katliam mı olmuş?" Naruto hala Kakashi'nin anlattıklarını idrak etmeye çalışıyordu. "Shizuka... Shizuka da ordaydı!" en yakın, hatta tek, arkadaşının öldüğünü kabullenmek istemiyordu."İki ANBU üyesi ve esirlerin parçalarını bulmuşlar." dedi Kakashi. "Ama kızınki yokmuş."
"O-o zaman hala yaşıyor olabilir değil mi sensei?!" dedi Naruto heyecanla.
"Kafanı topla seni salak!" dedi Sakura. "O kız Kiyoshi Klanı'ndan. Kesin hepsini o öldürmüştür."
"Bir Kiyoshi'yi ninja yapmak zaten hataydı." dedi Sasuke kollarını göğüsünde birleştirerek.
Naruto Sasuke'nin yakasına yapıştı.
"Shizuka öyle biri değil! O kimseyi öldürmez! Canı pahasına korur!"
Kakashi her zamanki gibi ikisini ayırmak zorunda kaldı.
"Naruto... Sasuke haklı olabilir. Biliyorsun ki Kiyoshi Klanı—" Kakashi lafını bitiremeden Naruto yumruklarını sıkarak itiraz etmeye başladı.
"Hepiniz... Hepiniz yanılıyorsunuz! Shizuka öyle biri değil! Neden... Neden ona bu gözle bakıyorsunuz?! Bütün herkes! O kimseye bir şey yapmadı! Eğer yaşıyorsa, yemin ederim ki onu buraya getireceğim ve size onun diğer Kiyoshiler gibi olmadığını kanıtlayacağım!" Naruto arkasına bile bakmadan ordan hışımla uzaklaştı.
"Asla akıllanmayacak." dedi Sakura ellerini beline koyarak.
Naruto tek başına yaşadığı evine başı aşağıda ve gözleri yaşlı bir şekilde girdi. Kapıyı sertçe çarptıktan sonra eşyalarını toplamaya başladı. Shizuka'yı buraya getirecek ve masum olduğunu kanıtlayacaktı. Her şeyini toplayıp köyden çıkmak üzere yola koyuldu. Tam kapıya yaklaşmışken Sakura koşa koşa Naruto'nun yanına geldi.
"Naruto—"
"Eğer beni vazgeçirmeye çalışacaksan hiç deneme." diye Sakura'yı tersledi Naruto.
"Shizuka..." Sakura nefes nefese kalmıştı. "Shizuka'nın cesedini bulmuşlar!"
EVETTTT. İLK BÖLÜM HAYIRLI OLSUNN. Bu kitaba her hafta yeni bölüm atmaya çalışacağım. Ya da iki haftada bir. Çok uzun sürecek bi kitap değil. Ama gidişatı iyi duruyor hehehe. Kitapta çok bi spoiler olcağını düşünmüyorum Naruto'nun animesiyle ilgili. Ama yine de bir şey görürseniz bana sövmeyin lütfen :3. Eğer bilmediğiniz/anlamadığınız bir kısım,sözcük ya da olay olursa bana özelden ya da kitabın yorumlarından ulaşabilirsiniz. Hepinizi öptüm :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ve Canavar
FanfictionHiçbir şey göründüğü gibi değildir. Hiçbir kitap kapağına göre yargılanmamalıdır. İnsanlar bunları öğrenemediği için en büyük acıları yaşatıyorlar. Dünya acımasız bir yer. Ve bazılarımız bunları zor yoldan öğrenir.