"N-ne dedin?.." Naruto şaşkınlıktan olduğu yerde kalakaldı. Gözyaşlarına hakim olamadı. Kendi gözleriyle görmeden inanmak istemiyordu. "Nerde? Cesedi nerde?!" Sakura'yı omuzlarından tuttu.
"H-hastanede..." dedi Sakura.
Naruto, Sakura'yı bırakıp hastaneye doğru koşmaya başladı. Kendisi görmeliydi.
"Hey, Naruto!" Sakura da Naruto'yu durdurmak için arkasından koşmaya başladı.
Naruto hala inanamıyordu. Akademiden yeni mezun olan 12 yaşındaki bir shinobiyi böyle tehlikeli ve üst düzey bir göreve göndermek?! Hokage'nin aklından en geçiyordu? Onu asla affetmeyecekti. Shizuka'nın gitmesine izin verdiği için kendini de affetmeyecekti.
O geceyi hatırladı.
(1 hafta önce)
Gece vakti Naruto'nun kapısı çaldı. Naruto tam uyumaya hazırlanıyordu. Zorla kalkıp kapıyı açtı. Gelen Shizuka'ydı. Gece gibi siyah saçlarını at kuyruğu biçiminde toplayıp öndeki kırmızı kısımları bırakmıştı. Normalde insanları korkutan keskin bakışları yerini heyecanlı bakışlara bırakmıştı. Siyah gözü heyecandan parlarken görme yetisini kaybetmiş olan beyaz gözü her zamanki gibi ölü bir şekilde bakıyordu. Normal bir insanda çirkin görülebilecek olan bu kusur, Shizuka'yı daha güzel yapıyordu. Ay kadar beyaz teni evin önündeki ışıkla daha da beyaz görünüyordu. Üstüne giydiği bordo-siyah kıyafeti teniyle zıtlık oluşturuyordu. Alnına bağladığı Konoha alın koruyucusundan yansıyan ışık Naruto'nun gözünü aldı."Shizuka?" Naruto, neden onun bu saatte göreve gidermiş gibi giyindiğini anlayamamıştı. "Bir yere mi gidiyorsun?"
Shizuka heyecanla dizine kadar gelen botlarını çıkardıktan sonra içeri girdi ve zıplayarak Naruto'nun yatağına oturdu.
"Göreve gidiyorummm!!" dedi heyecanla.
"Göreve mi?!" Naruto'nun gözleri şaşkınlıkla açıldı. "Ama daha geçen gün mezun olduk?!"
"Çılgınca değil mi?" Shizuka bacağına bağladığı çantanın içinden bir kunai alıp çevirmeye başladı. "Az önce Hokage beni çağırdı ve beni klanıma yakışır bir göreve göndermek istediğini söyledi. Sanırım babam klanımızın ne kadar güçlü olduğunu göstermek için Hokage'ye beni tavsiye etti."
"Shizuka..." Naruto bir süre durakladı. "BU ÇOK MÜKEMMEL!!" arkadaşı için mutlu olmuştu. Bir genin ninjanın en büyük hayali büyük görevler almaktı. Ve Shizuka bunu başarmıştı. Gidip Shizuka'ya sarıldı.
"Sana bir süprizim var." dedi Shizuka ve elindeki kunaiyi bırakıp çantasından iki paket ramen çıkardı. Ichiraku'dan aldığı ramenlerdi bunlar. Naruto'nun en sevdiği. "Hadi ramenle kutlayalım!"
İkisinin de o gecenin birlikte olan son geceleri olduğundan haberi yoktu..
(Günümüz)
Cesedin bulunduğu odanın kapısına geldiğinde Sakura nefes nefese Naruto'ya yetişti."Oraya girmen yasak gerizekalı!" dedi Sakura ve Naruto'nun kolunu tuttu.
Naruto, Sakura'nın elinden kurtuldu ve kapıyı açtı. Karşısında üstü örtülmüş bir ceset ve etrafında da beş adet medikal ninja vardı.
"Hey! Buraya giremezsin!" dedi medikal ninjalardan biri ve Naruto'nun üstüne yürümeye başladı.
Sakura, Naruto'nun arkasından kızgın bir şekilde içeri girdi.
"O-onu durdurmaya çalıştım ama dinlemedi!" dedi Sakura.
Naruto kimseye aldırmadan cesedin yanına koştu. Shizuka'nın siyah uzun saçlarını toplayan toka kopmuş, saçları masaya yayılmıştı. Saçlarındaki kırmızı yerlerin orijinal mi yoksa kan mı olduğu ayırt edilemiyordu. Teni her zamankinden daha beyaz ve soluktu. Üstündeki beyaz örtüden dolayı yüzü gözükmüyordu. Naruto yüzündeki ifadenin acı çeker gibi mi yoksa rahatlamış bir şekilde mi olduğunu düşündü. Tam beyni bu düşüncelerle dolmaya başlamışken hissettiği şeyle duraksadı.
"Bu... Bu çakra Shizuka'ya ait değil." dedi sessizce. "Bu çakra farklı!"
"Naruto!" Kakashi her zamanki gibi Naruto'nun arkasını toplamaya gelmişti. "Öğrencim adına özür dilerim." dedi Kakashi eğilerek. Ve Naruto'yu kolundan tutarak dışarı çıkarmaya çalıştı.
"Yalan söylüyorsunuz!" Naruto bağırmaya başladı. "Bu kişi Shizuka değil!"
Kakashi sonunda onu dışarı çıkarmayı başarabilmişti. Arkadan Sakura'ya kapıyı kapatması için işaret verdi. Sakura kapıyı kapattıktan sonra Kakashi ona gitmesini söyledi. Sakura itiraz etmeden hastaneden çıktı.
"Ne yaptığını düşünüyorsun sen?!" Kakashi, Naruto'yu azarladı.
"O kişi Shizuka değildi!" Naruto hala direniyordu. "Siz de hissettiniz değil mi sensei?! O çakra farklı!"
"Kiyoshi Klanı'nın Görünmezlik Jutsu'sunun böyle bir yan etkisi olduğunu duymuştum." dedi Kakashi.
"Ama..." Naruto yine direnmek, karşı çıkmak istedi ama Kakashi'nin haklı olabileceğini biliyordu. Başını önüne eğdi. "Ben... Ben sadece onun öldüğünü kabullenmek istemiyorum." koluyla gözyaşlarını sildi. "O benim... Tek arkadaşımdı. Beni kabul eden ilk kişiydi."
Kakashi elini Naruto'nun omzuna koydu. Sonra odanın kapısı açıldı ve bir medikal ninja dışarıya çıktı.
"Kızın ailesine nasıl ulaşabileceğimizi biliyor musunuz?" diye sordu.
"Kiyoshi Klanı köy içinden irtibata kapalıdır." diye bilgi verdi Kakashi.
"O zaman size anlatmam en doğrusu. Anladığım kadarıyla çocuk, kızın arkadaşı ve siz de öğretmenisiniz. Daha yakın birisi yok." dedi medikal ninja.
Kakashi başını sallayarak kabul etti.
Ninja anlatmaya başladı. "Shizuka Kiyoshi'nin cesedi üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz ancak şu ana kadar olayın bir intihar vakası olduğunu varsaymak en doğrusu. Varsayımımız, kızın klanın geçmişinden dolayı köydekilere duyduğu nefretle ANBU üyelerini öldürdükten sonra yakalanma korkusu ile kendi canına kıydığı yönünde. Üstünde hiçbir düşman izine rastlanmadı."
Naruto şaşkınlıktan tepki veremedi.
"Hayır..." dedi kısık sesle. "Shizuka... öyle bir şey yapmaz..." gözlerindeki yaşlarla hastaneden koşarak çıktı.
Kakashi medikal ninjayla baş başa kalmıştı. Rahatlayarak derin bir nefes aldı.
"İyi iş çıkardınız Isamura-san." dedi Kakashi.
"Az daha dönüşüm tekniği (henge no jutsu) olduğunu anlayacaktı." dedi medikal ninja. "Öğrencin zekiymiş Kakashi-kun. Oysa Kizume-san'a çakra akışını durdurmuş gibi yapmasını söylemiştim." alnındaki terleri sildi.
O sırada iri yarı bir ninja odadan çıktı.
"Kusura bakmayın Isamura-san." dedi iri yarı adam, kadının önünde eğilerek. "O küçük kıza dönüşüp bir de çakrayı kontrol etmek çok zordu."
"Neyse. Ben o konuyla ilgililendim. Kafasında bir şüphe olmadığını düşünüyorum." dedi Kakashi. "Gerçekten ne kadar teşekkür etsem azdır Isamura-san, Kizume-san." eğildi. "Naruto'yu başka şekilde durduramazdım."
Jutsuların yanına animede kullanılan adlarını da yazmaya çalışacağım. Animeyi izleyenler daha rahat anlayabilirler. Ama bazılarının Japonca karşılıkları aklıma gelmeyebilir. Lütfen maruz görün ✌🏻✌🏻
Of Shizuka'yı o kadar güzel tasarladım ki. Dış görünüş olarak tapıyorum 🛐🛐 Umarım siz de gözünüzde benim gibi canlandırabilmişsinizdir :>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ve Canavar
FanficHiçbir şey göründüğü gibi değildir. Hiçbir kitap kapağına göre yargılanmamalıdır. İnsanlar bunları öğrenemediği için en büyük acıları yaşatıyorlar. Dünya acımasız bir yer. Ve bazılarımız bunları zor yoldan öğrenir.