Naruto evine geldiğinde gözüne yatağının yanında duran ahşap masanın üstündeki bir çerçeve ilişti. Çerçevenin içinde Shizuka'nın 6 sene önce Naruto'nun doğum günü için çizdiği, iç içe geçmiş ay ve güneş resmi vardı. Shizuka'nın söylediğine göre ay kendisini, güneş de Naruto'yu temsil ediyordu. Ve zıtlıkların birleşince mükemmel olabilceğini...
Naruto çerçeveyi eline aldı. Gözyaşları çerçevenin camını ıslatmaya başladı. Yatağına uzandı. Elindeki çerçeve sarıldı ve gözlerini kapattı. Shizuka'yı ilk tanıdığı an gözlerinin önünden geçiyordu.
(6 sene önce)
Naruto arkadaş edinmek umuduyla her gün parka gidiyordu ama her zaman dışlanıyordu. Bir gün yine arkadaş edinmek için yüzündeki gülümsemeyle parka gitti. Ama her zamanki gibi kimse onu istemiyordu. Hatta bir çocuk gelip Naruto'nun yakasına yapıştı."Kaç defa seni burda istemediğimizi söylemek zorundayız?!" diye bağırmaya başladı. "Git başka yerde oyna! Kimse seni iste—" çocuk sözünü bitiremeden bir arkadaşı onu dürtüp kulağına bir şey fısıldadı.
Çocuk Naruto'nun arkasında baktı ve Naruto'yu bıraktı. Gözleri korkudan kocaman olmuştu. Geriye doğru adım atmaya başladı.
"Şeytan..." diyebildi çocuk sadece. Sonra ise hepsi birlikte kaçmaya başladı.
Naruto tişörtünü düzeltip arkasına dönünce o tarafa doğru gelen bir kız gördü. Yüzünü kapatan uzun siyah saçlarının ön kısımlarında kırmızı tutamlar vardı. Üzerinde üçgenlerden oluşan bir sembol bulunan bordo bir tişört, altında ise saçları gibi siyah bir şort vardı. Çıplak ayakları yara bere olmuştu. Solgun teni vücudundaki morlukları daha da belirginleştiriyordu. Naruto her gün parla gelmesine rağmen bu kızı ilk defa görüyordu. Bir yerden düşmüş olmalı diye düşündü.
Kız, Naruto'nun yanından geçip ilerideki ağacın dibine oturdu. "Şeytan" demişlerdi kız için. Naruto kıza neden böyle dediklerini çözemiyordu. Kendisi bulmaya karar verdi. Kızın yanına doğru gitmeye başladı. Bu kız diğerleri gibi hissettirmiyordu. Naruto kızla arkadaş olabileceğini düşündü. Kız dizlerini kendine kadar çekmiş, başını da kollarının arasına gömmüştü. Naruto kızın yanına oturdu.
"Hey..." dedi Naruto. "Merhaba?"
Kız cevap vermedi.
"Ummm..." Naruto nasıl sohbete başlayacağını düşündü. "Ben Naruto Uzumaki!" dedi heyecanla gülümseyerek. "Senin adın ne?"
Kız yavaşça başını kaldırıp yüzünün çoğunu kapatan saçlarının arasından Naruto'ya baktı. Saçları gözünün birini tamamen örtüyordu. Tam kapanmayan siyah gözü gözyaşlarının arasından parlıyordu ve ağlamaktan kızarıp şişmişti. Alnında saçlarından dolayı çok gözükmeyen bir şişlik, dudağının üstünde ise kan lekesi vardı.
"Shizuka." dedi kız zor duyulan bir sesle.
Naruto başka bir cevap bekliyormuş gibi kıza baktı.
"Klan adın yok mu?" diye sordu.
Kız kafasını öbür tarafa çevirdi.
Naruto fark etti.
"Aaa! Biliyorum biliyorum!" dedi heyecanla. "Geçen aynı senin gibi saçlarında kırmızı tutamlar olan birini görmüştüm!" sesini alçalttı. "Herkes ona dehşete düşmüş bir şekilde bakıyordu. Çok keskin bakışları vardı. Ben de korkmadım değil açıkçası. Neydi ya o klanın adı.." bir süre düşündükten sonra normal ses tonuyla konuşmaya devam etti. "Heh! Hatırladım! Kiyoshi! Sen Kiyoshi Klanı'ndansın!"
Kız kafasını çevirmeden cevap verdi.
"Benden kaçmayacak mısın?"
"Ben kaçmamı gerektirecek bir şey görmüyorum!" dedi Naruto gülümseyerek. "Diğerleri sana şeytan diyor olabilir ama bence sen iyi birisin."
"Ama ben de bir Kiyoshi'yim."
"Eee öyleyse nolmuş yani?" dedi Naruto sorar gözlerle. "Senle arkadaş olmam hangi klandan olduğuna bağlı değil ki. Ben seninle arkadaş olmak istiyorum ve hangi klandan olduğunu umursamıyorum~" güldü.
"Gerçekten mi?" kız sonunda yüzünü Naruto'ya çevirmişti. Esen rüzgarla kızın saçları uçuştu. O kısa sürede Naruto kızın bir gözünün beyaz olduğunu ve yüzündeki çeşitli yaraları net bir şekilde görmüştü. Sorgulayan bir ifadeyle kıza baktı. Rüzgardan sonra yüzüne gelen ve tekrardan yüzünün çoğunu kapatan saçlarını çekip yaralara daha yakından bakmak için kıza uzandı. Ama kız Naruto'nun bileğini tutup ona engel oldu.
"Görmeni istemiyorum." dedi kız. "Benden korkacaksın."
Hiçbir Kiyoshi kusurlu gözlerinin görünmesini istemezdi. Onlara göre bu göz bir utanç kaynağı, yenilginin sembolüydü. Ama Shizuka'nın göstermek istememesinin sebebi bu değildi. O bu gözün korkunç, iğrenç bir kusur olduğunu düşünüyordu.
"Hayır korkmayacağım." dedi Naruto yüz ifadesini yumuşatarak. "Söz veriyorum."
Kız bir süre düşündükten sonra Naruto'ya güvenmeye karar vermişti. Babasının onun birine bu kadar kolay güvendiğini görse ne yapacağını düşününce ürperdi.
Naruto'nun bileğini bıraktı ve saçlarını yüzünden çekmesine izin verdi. Naruto kızın yeni gördüğü beyaz gözünü incelemeye başladı. Kız bundan rahatsız olmuş olmalı ki başını önüne eğdi.
"Gözüne noldu?" diye sordu Naruto.
"Klandakiler bunun doğduğumuzda ANBU tarafından yapılan özel bir jutsuyla olduğunu söyledi. Bütün klanda vardır." dedi kız alçak bir sesle.
"Peki bu yaralar?" Naruto kızın elmacık kemiğindeki morluğa dokununca kız acıyla yüzünü buruşturdu. Canının yandığı anlayan Naruto elini hızla kızın yüzünden çekip özür diledi.
"Şey.. Klanda pek sevilen biri değilim. Özellikle annem beni aslında hiç doğurmak istemediğini falan söyler." kızın sesi titriyordu. "Babam ise klana uygun olmadığımı ve çok yumuşak bir kişiliğim olduğunu, bunu düzeltmezsem..." kız gözyaşlarına hakim olamayınca durmak zorunda kaldı. Naruto, rahatlatmak amacıyla elini kızın omzuna koydu.
"Sana neden şeytan diyorlar?" diye sordu merakına yenik düşüp.
"Klanım acımasızlığıyla bilinir. Özellikle yetişkinler tarafından. Babam benimle yakınlaşan birini görünce ona tehditler savurur. Bu neden kimse benim yakınımdan geçmez bile. Senin de bu tehditleri almanı istemiyorum." dedi kız. "Lütfen... Lütfen benden uzak dur." eliyle Naruto'yu hafifçe itti.
"Babanın ne dediği umrumda değil. Seni asla yalnız bırakmayacağım." dedi kıza yaklaşarak. "Benden de hep uzak dururlar. Ama ben nedenini bilmiyorum. Ve seni o kadar iyi anlıyorum bu acıtıyor."
Kıza sarıldı. Kız karşı koymak yerine karşılık verip sarıldı. Ardından Naruto kızdan uzaklaşıp söz vermek için serçe parmağını uzattı. Kız kafasını kaldırdı ve şaşkın bir ifadeyle ona baktı.
"O zaman söz verelim birbirimize." dedi Naruto. "Hep birbirimizi kollayacağız. Kimse bize zarar veremeyecek! Ve ileride en iyi ninjalar BİZ olacağız!"
Kız gülümsedi. Serçe parmaklarını birleştirdiler.
(Günümüz)
Naruto gözyaşlarına bir türlü hakim olamıyordu. Bir süre sadece resme baktı. Sonrasında aklına gelen düşünceyle dikleşti.Cesetten çıkan bir çakra sezmişti. Ama insanlar ölünce çakra dolaşımı durur ki?
HEYECANLI YERLERDE BIRAKMAK FAV AKTİVİTEMDİR 😈😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ve Canavar
أدب الهواةHiçbir şey göründüğü gibi değildir. Hiçbir kitap kapağına göre yargılanmamalıdır. İnsanlar bunları öğrenemediği için en büyük acıları yaşatıyorlar. Dünya acımasız bir yer. Ve bazılarımız bunları zor yoldan öğrenir.