Ne Yaptın Bana ?

43 1 2
                                    

Merhaba arkadaslar İlk Hikayeme Basliyorum.
Hatalarim elbette olacak ama sizin yardimlarinizla o hatalari kapatacagima inaniyorum ^°^
★^O^★
Zır zır calan alarmin sesiyle uyandim yine karanlik bir güne.
Herzamanki gibi evden cikip okuluma gidecegim ve orda beni belkide hic tanimayan arkadaslarimla ders isleyecegim.
Ne guzel.
Biraz kendimden bahsedeyim size. Ben Alya Lise 2. Sinifim esmer ,mavi gozluyum belime kadar uzanan saclarim ile guzel gozukuyorum. Asosyalim. Sadece annem var. Babam bizi terk ettiginden beri hep mutsuzum.
Hızlica hazirlanip (siyah bir darpaca ve mavi bir t-short siyah converse) asagi indim. Annem daha uyanmamisti. Hemen kahvalti yapip ciktim . Yolda giderken yuzunu hatirladigim ama tam olarak hatirlayamadigim bir cocukla karsilastim. Kivircik saclari vardi. Siyah gozleri ve esmet teni ile cok cekiciydi. Gozgoze geldik bir anda. Hemen yuzumu cevirdim. Yanlis anlayacakti az daha. Buraya geliyor gelme gelme Geldi.
+Merhaba Alya.
-Merhaba, adimi nereden biliyorsun ?
+Ayni okuldayiz. Ve temsilciyim bu nedenle biliyorum.
-Anladim
Ağh çok tatliydi. Kalbimin ritmi degisti bir an duracak gibi oldu. Saclarini mi karistirdi o ??
Kivircik takintim oldugunu bilmiyormu acaba ?
Sanirim delirdim. İlk defa boyle oldum. Ne yaptin bana Kivircik ??
Nasil oldu ?? İlk bolum lutfen kusura bakmayin :(

~ Huzur Kokulum ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin