𝐆𝐑𝐔𝐏𝐀

1.3K 23 4
                                    

ZJEBY😋🌈

Użytkownik Pansy🦝 dodała użytkownika h.potter

Użytkownik Pansy🦝 dodała użytkownika D_malfoy

Użytkownik Pansy🦝 dodała użytkownika ch_ang

Blaise 🐸:
Wszystko okej ale po co ta tutaj ja się pytam?

Ron🍗:
Podpinam się do pytania

Pansy 🦝:
Spokojnie Cho tylko na chwilę została tu dodana by wam coś wytłumaczyć.

Hermiona 📚:
Mam nadzieję że coś mądrego

Draco 🌈:
Po chuja mnie tu dodaliście i jeszcze tą suke

Pansy🦝:
Masz tu siedzieć tak samo Harry⚡ zrozumiano

Harry ⚡:
Yhym

Cho:
Może zacznę od tego że chciałabym was przeprosić. Wiem że to chujowe teraz gdy tyle się dzieje odzywać jednak nie musicie mi wybaczać bo ja z wami nie chce mieć żadnej znajomości  tylko nie chce spiny.
Więc przejrzałam na oczy i zobaczyłam że to co robi  była moja przyjaciółka nie jest fajne i na pewno jak i Malfoya i Pottera to zraniło. Astoria wymyśliła że jest  ciąży z Draco tylko dlatego że jego rodzina  jest podobno bardzo bogata. Dowiedziałam się też że jej rodzina wyrzekła się Astorii za rzeczy które robiła właśnie im. Ale wracając gdy Draco zerwał z Astorią 2 lata temu ta dziewczyna popadła w szał chciała się zemścić i to zrobiła. Ja niestety byłam w nią wpatrzona bo nigdy nie miałam przyjaciół trochę smutne ale wyjebane. Byłam zastraszana że jeżeli coś powiem wyda się na jaw że jestem lesbijką. Nie chciałam tego robić jednak poza nią nikogo nie miałam wiecie sami jak to jest. Zaszła w ciążę z Zachariaszem, razem wymyślili sobie plan by właśnie zemścić się na Draco oberwało się niestety Harremu.
Niestety jej się nie udało bo wiadomo było że nie mogła by zajść tak późno w ciążę z Malfoyem jak nie mieli kontaktu prawie półtora roku. Mówię wam tylko to by nikogo nie mieć na sumieniu. A Harry⚡ nigdy w tobie się zakochałam to wszystko było planem tej suki co zniszczyła mi psychikę. Życzę wam żebyście razem z Draco wszystko sobie wyjaśnili. Wierze w was i shipuje od początku. #DrarryOtp To tyle przeczytajcie i uważajcie na tą zjebaną parkę idiotów. Bayo!

Harry⚡:
O kurwa...

Neville 🌻:
No to nieźle

Ginny 🦋:
Wiedziałam że ta suka coś kręci

Luna 🐬:
Dziękujemy Cho że o tym nam powiedziałaś

Cho:
Nie ma sprawy jak już mówiłam byłam tu tylko na chwilę więc pa wam

Cho opuściła grupę Zjeby😋🌈

Ron🍗:
No to się porobiło

Tom🐍:
A to suka zjebana

Draco 🌈:
Ja się nie wypowiem

Blaise 🐸:
Zajebie tą sukę i tego sukinsyna

Pansy 🦝:
Teraz wiemy że Draco mówił prawdę

Hermiona 📚:
Ej czy idzie ktoś ze mną na akcje zajebać Astorie?

Theo😎:
A ja miałem Zachariasza za kumpla

☠︎︎𝑰𝑵𝑺𝑻𝑨𝑮𝑹𝑨𝑴||𝑫𝑹𝑨𝑹𝑹𝒀☠︎︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz