Containing sexual stuff... Kalau nak skip ok. Ini hanya cerita sampingan.
_________________________________________
'Arisya....' tu bende terakhir yang aku dengar dari dia.
And aku proceed untuk pegi ke rumah Arisya pulak
Aku nampak ada seorang kakak ni. Aku pon tanya lah dia Arisya ada ke tak?
Pergh.... Besar gila rumah dia. Mansion siak.
"Puan Arisya? Ada orang cari!" Kakak tu cakap. Bibik dia rupanya.
Lepas tu aku nampak arisya turun dari bilik dia.
"Oh Ali, masuk lah. Bik, buat air teh." Well orang kaya rupanya dia ni. Tak pernah pulak aku tau.
Ahhhh berdebar pulak aku nak tanya dia pasal Daniel ni.
Aku proceed untuk tunggu je dulu. Habiskan teh dulu. Hmmm... Ape citer dia ni? Aku rasa tak sabar dengan takut nak tanya dalam satu masa.
"Ok Ali, ikut saya naik." Aku pon ya kan je lah, nothing to expect here.
Dalam bilik dia ada banyak patung-patung, Teddy bear semua ada lah.
"Banyak gila mainan kau..." Aku kagum
Dia tersengih "Semua hadiah hari jadi saya." Dia cakap.
"Wahh best lah kau. Dapat hadiah befday macam macam." Salute lah. Semua benda dia dapat.
"Haah, memang. Ada satu je yang saya tak dapat. Waktu tu saya 9 tahun. Nak birthday party dekat Hawaii. Well... Mustahil lah kan." Dia tergelak. Tapi atmosphere kawasan tu tetiba rasa... A bit off. Rasa lain. Uncomfortable. Dia berdiri. Pegi kunci pintu bilik.
"Saya dapat semuuuua benda. Cuma satu je saya tak dapat." Aku dah makin tak selesa. "A-apa d-dia tu?" Aku tanya. "Peneman" ohhh lega sikit aku dengar. But...
"Ohh... Family kau tak ada kat rumah selalu ek?" Dia angguk. "Sebab tu diorang belikan saya teddy bear tu. Tapi..." Dia datang dekat. Aku tergolek. Nak dapatkan jarak sikit. And aku ternampak bawak katil dia...
S*x toys... Wtf... Y-yang mana satu yang lonely ni? Bawah dia atau perasaan dia? Ke dua-dua?
Ah shit dia dah sedar aku tengok apa tadi. "Ali... Awak dah nampak ye... Awak dah paham lah ni ye. So jom. Saya akan take lead. Tak payah lah risau. Saya dah ada pengalaman dah." Wat the fuck does that mean? She is not a virgin anymore?
"A-arisya... J-jangan..." Aku resist.
Dia pegang kat bawah tu. Ah fuck apesal kau naik?
"Tapi bawah ni cakap dia nak." Dia bagi aku senyuman yang.... Mengerikan.
"J-jangan... S-salah ni..." Dia tetap tak layan.
"Hmm... Makin besar lahh. Awak tau tak. Saya dah lama pikir pasal awak. Sejak awak pindah sini... Saya fantasize pasal kita berduaan... Dalam bilik... Tengah... Well 'playing' under the blanket." Wha... dia proceed untuk tarik zip seluar aku.
But sebelum apa-apa terjadi.
"ARISYA! YOU BETTER STOP WHERE THE FUCK YOU ARE..." d-daniel?
Turned out that ini adalah punca daniel bottle up emotion dia. Dia tak boleh percaya yang arisya dah berubah macam ni...
_________________________________________
YOU ARE READING
[Reboot!] Halau - A EA fanfic
FanfictionLepas kejadia cyber perdana... Ali di buang sebab membocorkan rahsia MATA dan membuat kekecohan di sana. Tapi... Ape jadi lepas tu ek? Ali... Dia...