Calum Hood:
Péntek délután van ami azt jelenti, hogy ma megyünk Michaelékhoz. Nem vagyok egy izgulós típus, de most izzad a tenyerem, és mintha gombóc lenne a torkomba. Róla tudják a szülei, hogy meleg, ezért úgy akar bemutatni mint a párját. Félek attól, hogy mit gondolnak rólam. Hiszen ő az egyetlen gyermekük, akinek eddig nem éppen volt egyszerű élete.
-Csak nem izgulsz? - kérdezte Ashton mosolyogva, miközben a koli előtt ácsorogtunk a csomagjainkkal a kezünkbe.
-De. - ismertem be.
-A nagyszájú Calum Hood feszeng valami miatt. - vihogott Luke.
-Le lehet szállni rólam. - morogtam.
-Szerintem ez nagyon aranyos. - ölelt meg mosolyogva Michael.
-Imádom Malumot. - nézett ránk Luke vigyorogva.
-Malum? - vontam fel a szemöldököm.
-Michael és Calum. Azaz Malum. - magyarázta a szőke.
-Hát oké. - ingattam a fejem.
-Megjött anya. - indult el Michael boldogan egy szürke autó felé.
-Sziasztok. - szállt ki kedvesen mosolyogva egy szőke nő.
-Jó napot. - köszöntünk mindhárman kórusba.
-Szia anya. - karolta át Michael. - Szóval ők itt Ashton, Luke és Calum. - mutatott be minket sorba.
-Nagyon örülök, hogy személyen is megismerhetlek titeket. Már rengeteget hallottam rólatok, főleg rólad Calum. - nézett rám.
-Mi is örvendünk. - bólogattam hevesen.
-Na induljunk, majd a kocsiba lelkesedhettek tovább. - ült be nevetve Mike az anyós ülésre.
-Stip-stop valamelyik ajtó melletti hely. - hadarta Luke.
-Stip-stop a másik. - vágta rá Ashton.
-Akkor Cal ül középre. - veregette meg a vállamat Luke.
-Két ilyen gorilla között ez külön élmény lesz. - másztam be a középső ülésre.
-Te mondod rám, hogy gorilla? - vonta fel Luke a szemöldökét. - Én vékony vagyok, csak a vállam széles.
-Az pont elég. - löktem oldalba.
-Indulhatunk? - kérdezte Michael anyukája.
-Igen. - válaszolta Ash, aki éppen a bordáim közé könyökölt.
-Kényelmesen elfértek? - fordult hátra kuncogva Mike.
-Persze. - biccentett Luke, aki tényleg egész kényelmesen elhelyezkedett.
-Köszönjük a meghívást Mrs. Clifford. - hálálkodtam Michael édesanyjának.
-Ugyan. Szívesen látunk titeket bármikor. Ja, és kérlek tegezettek. Hívjatok csak Karennek. - mondta a nő vezetés közben.
Mindenféle semmiségekről beszélgettünk az út alatt. Karen nagyon kedves és szórakoztató. Sokat kérdezett minket az iskoláról, pár történetet el is meséltünk, persze csak a a kevésbé durvákat.
-Szóval ez lenne a Clifford rezidencia. - szállt ki Michael elsőnek, amikor megálltunk egy fehér családi ház előtt, ami egyébként nincs is annyira vészesen messze a miénktől.
Mike lelkesen vezetett minket körbe a házba, szó szerint mindent megmutatott, még a mosókonyhát, és a pincét is.
-Michael szerintem a barátaid nem akarnak mosni. - rázta meg a fejét kuncogva Karen amikor a fia az előbb említett helyiségbe vezetett be minket.
ESTÁS LEYENDO
Roommates (Malum)
Fanfic,,-Bassza meg! - káromkodtam amikor egy sápad, rózsaszín hajú srác jelent meg előttem aki azzal a lendülettel be is vágta az ajtót. Most kurva nagy gázba vagy Hood..." ,,Hallottam az ajtó nyitódását, de inkább nem néztem oda. Bárcsak láthatatlanná t...