Bu konu neden bu kadar uzadı anlamadım ama bir kere acıklama yapacagım."Bangchan,Minhyuk ve berabere kalan uzun atlama yarısmasını konusacagım. Bangchan'ın ilk seferi olabilir. Bangchan genç ve formda. Ayrıca formda kalmak için sürekli spor yapmak zorundadırlar. Düzenli egzersiz yaptığı düşünüldüğünde oldukça esnek olduğu için zor olmadı. Ama aynı şeyi minhyuk için söyleyemem. Minhyuk 32-33 yaşında bir adamdır. Btob uzun süredir aktif değildi ve spor yapmasına da gerek yoktu. Minhyuk hışırdadı ve ondan 7-8 yaş küçük biriyle yarıştı. Onunla bir beraberlik bile oldukça şaşırtıcı. Herkesin neden Bangchan'a değil de Minhyuk'a bu kadar şaşırdığını anlamalısın. "
Evet üstelik minhyuk bacagından sakatlanmıstı ki sakatlıgı hala sürüyor.
Ve buna rağmen rekor uzun senelerdir minhyuk ile beraber.
Şimdi Yüce minhyuk'un önünde diz cokun
Ayrıca bir konuya daha deginecegim,
Kpop dinlemeniz sizi basarısız yapmaz. Bu sizin salaklıgınız.
Anlamıyorum, kpop'a suç bulmak yerine calısmaya ne dersin?Kimsenin ne dediğine bakmayın, müzik dinleyerek ders calısılmaz egw egw
Müzik dinleyerek çalışıp fen lisesine, ODTÜ'ye gıden tanıdıklarım var. Hani abartmazsanız, bunlara kulak asmayın.
Salak salak kurallar koyup yok neymis efendim müzik dinleyerek calısan çocuk sınavda basarısız olur falan yok arkadaşlar.
İnsanların belli kurallarına göre hayatınızı sekillendirmeyin.
Bb