şey Çinli idoller hakkinda artik sıkıldım susun

119 9 21
                                    


  "Biz olayı kapattık daha da alevlendirmeye gerek yok sanırım. Ama senin için konuşursam, insanlar kimliklerini seçemez. Eğer Çin gibi bir ulkede yaşasaydık yaptıkları her şeye boyun eğmek zorunda kalırdık. Hoş, kendi ülkemizde bile ses cıkaramazken Çin gibi dünyayı yöneten bir ülkeye kafa tutmak fazla komik olurdu zaten. Çin gibi ülkede buyutulseydin eğer Çin medyadı bunların hepsini farklı yansıtıp insanların beynini yıkıyorlar. Suçlu olan o insanlar değil, Çin medyası. Ki ben bunun örneğini daha önceki Çinli bir arkadaşımda görmüştüm. Bir sürü uyruktan arkadaşım oldu ve Çin hakkında sorular sorduğumuz zaman bize medyada gördüğü şeylerden bahsediyordu. Çinde youtube da yasak biliyorsun ki, ee bu insanlar doğru bilgiye ulaşmasını bırak bilgiye ulaşmaları bile garip. Ayrıca okullarında bir sürü milliyetçilik eğitimi veriyorlar. Artı olarak ben kimseye güvenmiyorum. Bunun hakkında o kadar çok araştırma yaptım ki çoğu idol -hepsi demiyorum- kendine ait olmayan hesaplardan aynı gün farklı dakikalar acıklama yaptırdılar. Ki o hesapların çoğunu onlar yönetmiyor bile. O yüzden senin gibi demek istediğim, kimsenin kalbinden geçeni bilemezsiniz. Madem böyle bir suçlamada bulunacak insanlar, gerçekten olayın arkasını bilmesi lazım.
Çin Kore'yi defalarca kere tehtid etti. Adam dünya lideri tabii tehtid eder. Çin gerçekten gizemli bir ülke ve elindekilerle her şeyi yapabilecek kapasiteyi sahip. Hicbir sey imkansız değildir. Neyse umarım ne demek istediğimi anlamıssındır."

Bu sanırım yapıp yapabileceğim son açıklama olabilir. Sizin lincinizden sıkıldım arkadaşlar ve bu açıklamayı yapmıştım herkes görsün madem dedim. İlk başta bende hepsinin boktan insanlar olduğunu dusunuyordum ama araştırdıgımda birkaç çıkık sey buldum. Mantık cercevesine uymayan şeyler.

Ve artık anlamanız gerekenler,

1) Bütün Çinliler zulmcü, terörist değil. Onlar sadece beyni yıkanmıs insanlar ve bu onların elinde değil.

2) Ben zulmü desteklemiyorum. Sadece onlarca idolden 5, 10 tanesinin zülmü desteklediklerini düşünmüyorum.

3) İster onu desteklerim ister bunu, SİZE NE? ŞAKA MISINIZ ABİ BURNUNUZU HER BOKA SOKUP BENİM KALBİMİN İYİLİĞİNİ VEYA KÖTÜLÜĞÜNÜ NASIL SORGULARSINIZ?

Eğer ögrenmek istiyorsaniz ben size söyleyeyim,

Hak eden herkese ırkcılık yapan, Çinli insanların çoğunun haysiyetli insanlar olduğunu savunan ki Türklerden daha çok olduğuna eminim, Filistin ve İsrail olayında Filistin'in bunca şeyi hak ettiğini söylediğim için linc yiyen, haysiyetsiz ve konu adalet olunca acıma duygusunu yitiren biriyim.

Nasıl iyi veya kötü olduğuma siz karar verirsiniz.

Bu arada Araplara ırkcılık yapıyorum ben 😔

4) İsteyen istedigini savunur sana sadece susmak düşer.

5)  Evet arkadaşlar ben bir futbol takımı tutuyor gibi fanatik bir şekilde idollerimin köpekliğini yapıyorum lütfen beni affetiğn olur mu😔😖😭

Neyse daha ekliyecegim olursa eklerim bb

ハゲみんな板Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin