Mnet:🐍🐍🐍🐍Yg: 🐍🐍🐍🐍🐍
Mnet ve Yg: 🐍🐍🐍🐍
Bence bu her şeyi açıklıyor amk. Kingdom'a Lisa'yı getirerek prim kasacak ve çoğu aptal blink ne olduğunu dahi bilmeden olaya dahil olacaklar.
= fanwar
Blinkler Lisa için Kingdom'a oy atacak ki bu hem Yg'nin hem de Mnet'in işine gelecek.
Yg oku doğru yere fırlatmış. Lisa sayesinde İkon'un performansının iyiliğine bakılmaksızın birinciliği cebe indirecek falan.
Oh mis.Peki diğer gruplar?
Evet, yine hakkettiğini alamayacak.
Miyeon'da Btob ile performans sergileyecek ama burada durum biraz farklı.
Şimdi şey dersiniz "Neverlandlar da Btob'a destek olur."
💩✋
Aga fandomun yuqi'nin solosundan haberi yok daha.
NE DESTEGI AMKAyrıca fragmanın yorumları full Lisa ile alakalı.
Arkadaslar orada Miyeon diye biri daha var, hatırlatayım.Bu çok kırıcı. Miyeon eziklenmiş gibi gözüküyor. Ya da görmezden geliniyor mu demeliyim?
Ben kendimi onun yerine koymadan kötü hissettim. O nasıl hissetmiştir bilemem ama yaptığınız hiç hoş değil.
Diğer gruplar hakkında da yorumlar var fakat ben tüm yorumları üşenmeden okudum ve Miyeon ile ilgili tek yorum benimdi 🖕
Hayır bir de Miyeon flop diyeceğim ama hemen hemen herkes taniyor
Bu şey cidden çok kötü. Yani Lisa varken tamam ama bu kadar da olmaz.
Çok üzüldüm. Bu kadar üzüleceğimi tahmin etmemiştim. Gerçi bunun nasıl bir his olduğunu çok iyi bildiğim için kötü hissettim sanırım.
Size Lisa'ya destek olamayın demiyorum ama destek olacağım derken kalp kırıcı şeyler yapmayın, görmezden gelmeyin.