Sm ve eser kaçakçılığı/ namjoon

165 18 51
                                    


(Duzenlendi)

Arkadaslar Sm eser kacakcisi falan değil. Sırf şirketin namına leke sürmek için götünüzden uydurmadiginiz sey yok

Sm'im serefsiz olduğunu hepimiz biliyoruz ama şerefsizlik idollerinin aleyhine. Başka şirketler ya da gruplarin degil.

Bu adam mal mi izin almadan kullanıp kendini küçük düşürecek?

Su ana kadar aldığı, kullandığı tüm şarkıların patentini veya iznini almış bir şirket. Sırf kötülemek için araştırmadan etmeden bazi salakların uydurduğu seyleri gercek sanıp ortada öylece konuşuyorsunuz.

Şimdiye kadar eleştirisinde bulunduğum hiçbir şeyi araştırmadan insanlara sunmadim. Cunku bu asidi irite edici.

Genel olarak yabancı siteler daha güvenilir oluyor. Korezin falan aman sakın. Gecen gun Taehyung öldü diye haber yapmış zaten ALSLALZLLAPXPAKZOAXKQLZOOAXOWKXOAKXKAZKAOZKAKSKAKXKADOWKSKAOSOWSKALZLAOZQKSOWLSLSOLALSLAKD

evet gelelim Namjoon'a...

Biliyor musunuz bilmiyorum çünkü bu olayın üstünü guzel kapattılar.

Namjoon kendi solosu için telif hakkını ihlal edip eser kacakcilgi yapmıştı. Üstüne bir de besteleyenin o olduğunu söylemişti.

Sonra şarkı cıktıktan sonra bir kız sözlerinin birkaçının ona ait olduğunu idea etmisti. Eh kıza kimse inanmadı tabii.

Bu süreçte kız sürekli usteledigi için olay fazlasıyla büyüdü. Ve en sonunda kız sozlerin ona ait olduğunu kanıtladı.

Bu ortaya çıkınca big hit bir açıklama yapmadı. Cunku asiri linç altındaydılar.

Ama bunun ardından Namjoon bir özür yazısı paylasti ve şarkının sözlerinin ona ait olmadığına kitaplardan, dergilerden veya sosyal medyadan olduğunu telif hakkı konusunda dikkatsiz davrandığı ve kuralları ihlal ettiği için pişman olduğunu söyledi.

Ve kız da onu affetti..
Ve Big hit 'de olayın üstünü güzelce kapadi.

Özür dilediği için pek bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Fakat yaptığım yanlis olduğunun hepimiz farkındayız.

Bu arada yanlış anlasilmasin Namjoon benim örnek aldığım biridir. Aynı zamanda da ult biasım kendisi.

Bunu neden yazdım diye sorarsanız,

Kimsenin 4/4 olmadığını söylemek istiyorum. Herkes hata yapar ve siz onlar hata yaptığı zaman gereksiz bir suçsuz gösterme çabasındasınız.

Burada çok afedersiniz ama Namjoon'un korunacak bir tarafı yok, kabul edelim.

Gelipte korumaya çalışmayın simdi.

Bb

ハゲみんな板Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin