-Jeste li spremni na ovaj brak?
Iako znam da je samo formalan radi preuzimanja firme, tacnije da firma bude moja i njegova. Uprkos svjesna svega ovoga nidam spremna.
- jesam.
Njegov otac koji se nasmjesi, a moj jos vise.
Firma bi propala tacnije ostali bi bez drugog clana moje porodice ako ne prihvatim ponudu. Ostali bi sako oni a oni nisu toliko sposobni voditi je sami..
-Ovaj brak ti je garacija da je ova firms koju vode moj i tvoj otac zapravo od momenta kada se vjencamo moja i tvoja.
-Zelim da mi garantujes da me neces ni dotaci.
-Imam ugovor u kome iskljucivo pise da je nas brak samo formalan i da nemamo bracne duznosti jedno prema drugome. Da, u koliko bilo koja stranka prekrsi i jedna clan od istog suprotna stranka ga moze tuziti. Nas brak ce 100%tno biti formalan i apsolutno ga ja necu prekrsiti.
Uzimam heminsku i potpisujem ugovor. Nije mi svejedno jer cu morati biti udata, pogotovo ne ta covjeka kojeg ne volim. Ovaj ugovor je jedini spas i garancija da se apsolutno nista nece medju nama dogoditi.
__________________________________________
Osoba za koju se udajem je itekako elokventna, pametna, skolivana i prije svega lijepa, medjutim to nije osoba sa kojom zelim provesti svoj zivot niti imati potomstvo.
Osoba sa kojom zelim imati sve to i sa kojom zelim umrijeti je osob akoju cu voljeti, osoba koja ce me ciniti srecnom i koju cu ja ciniti srecnom, a tu osobu jos nisam upoznala.
Bicu u braku damo radi firme i kada se sve zavrsi ja sudu a trajace... Ovaj brak se okoncava. Do tada bice ovako.
Nisam spremna da pustim sve sto je moj otac godinama stvarao, ne mogu da pustim da sve propadne i ode u njihove ruke.
**
Ovo je neki kratak uvod u pricu. Ja se nadam da ce vam se dopsati i da cete uzivati u citanju iste. Iskrena da budem nidam ocekivala ovako dobru pricu. Skoro pa cu je zavrsiti i odusevljena sam.
Vama ako se dopada ostavite ⭐ i komentar hvala❤️❣️
YOU ARE READING
Lev Varkov
RomanceNjegova ljubav ka njoj je bila dugo cuvana i tajna, sve emocije krio je vjesti da niko ne zna, a onda se desila ona koja ga je slomila. Nisu bili svjesni koliko mogu da se vole dok se nisu desili jedno drugome.