Elena Persoektiva|
Ne znam zasto ali ocito vidim da je bijesan na sve i savkoga, da mu je svaka osoba na ovome svijetu kriva. Pa cak i ja koju cak ni ne poznaje.
Shvatam da ga sve ovo pogadja i boli. Da je nekada mogao sve ali opet desi se.
Ima prelijepe oci, oci u kojima sam vidjela da je nekada bila sreca.zanimalo me sta se to tacno dogodila pa je tu srecu u ovima izgubio i zamjenio ocajem.
-Ocito tvoj brat i nije toliko druzeljubiv.
-I nije. Moj brat je u nekom svom svijetu.
-Vidim. Samo me zanima kakva je to tuga u ovima koju ima?
-Izgubio je borbu za svoj san... Nije on bio ovakav. Bio je drugaciji, ispunjen srecan, nije cak ni zivio ovdje. 8 godina zivio je u Americi i trenirao fudbal. Pratis fudbal?
-Ne ...
-bio je jedna od najboljih igraca u svojoj ligi. Ali imao je udes, i taj udes đu je oduzeo mogucnost da hoda i vise ikada mogne da igra fudbal.
-Nisam ni znala da imas brata... A da li ce vise ikada moci..
-Da hoda?
-Mozda. Postoji ta mogucnost, da ode na operaciju. I prohoda opet osjeti noge. Ali on ne zeli. Izgubio je volju za tim kada je cuo i da prohoda da mu je zabranjemo da igra fudbal.
-Sta ti radis po tom pitanju kao njegov brat?
-Nista. Nije to moj problem. Imaju majka i otac koji su pokusali. Nisu uspjeli. Necu ni ja.
Ne znam zasto ali ova familija je grozna. Niko nikog ne voli niko nikog ne zeli niko nikom ne pomaze. U jednoj rijeci katasrofa.
Mislim moja porodica je uzasna. Otac koji vara moju majku sa 10 razlicitih zena. Majka moja se oko toga cak ni ne osvrne vec ostaje sa njim radi novca. Bili smo skladniji dok mi je sestra bila tu. Dok se nije udala.
U susitini dvije katastrofalne familije, grozne i uzasne. Kako uopste ljudi mogu zivjeti ovako.
__________________________________________
YOU ARE READING
Lev Varkov
RomanceNjegova ljubav ka njoj je bila dugo cuvana i tajna, sve emocije krio je vjesti da niko ne zna, a onda se desila ona koja ga je slomila. Nisu bili svjesni koliko mogu da se vole dok se nisu desili jedno drugome.