21.

2.8K 72 4
                                    

|elena perdpektiva|

Cekala sam na aerodromu  da sleti avion, zelja da ga vidim bila je ogromna zagrlim i da sve projde.

Znala sam da od njegovog zagrljaja bic sve drugacije.

Misli su mi prolazile  zelja je rasla..

Avion je bio pri sletanju, a uzbudjenje nenormalno veliko...

Stojim  ispred i cekam

-Kako si nestrpljiva...

-jesam veoma

-Kao da si mu zena... Ja koji sma mu otac pa nisam toliko ne stroljiv.

Nasmijem se i samo vidim ljudi polako dolaze. Jedna po jedna osoba pada u zagrljaj voljenoj. Neki cak ni nemaju  koga da ih saceka. Vidi se razocarenje u njihovim ocima i neka cudna tuga. Prikruva se takvo osjecanje.

Osoba koja je nekada bila u kolicima koraca ka meni.. moje uzbudjenje je nenormalno ali reakcija cudna ne znam sta uraditi.

Koracam ka njemu on ka meni. Padam u najjaci i naljepsi zaagrljaj u svom zivotu.

-Dobro dosao  sine.

Nasmjesi se i zagrli oca.

-Kao nov si covjece...

-jesam nov sam ispunjen i srecan. Dvije najbitnije osobe su me danas sacekale.

Zagljajem slo izasli sa aerodroma i  otisli u tu kucu u koju sma mislila da vise nikada necu.

-Sine dobro dosao kuci.

-Hvala.

Persida koja ga je cudno gledala i po malo razocarano jer se nije obradovao.

-Drago mi je da si srecan i vratio ti se sjaj koji nisi imao dugo..

-Ti si kao znala kakv je moj sjaj? Kao tebe zanimalo? Smijesna si Persida nisi se sjetila da pitas kako sam.

Hvata me za ruku i vodi u dnevni boravak

-Lev moram nesto da popricam sa tobom i tbojim ocem.

Sjeli smo nas 3 pridruzila se naravno i njrgiva majka a nakon par trenutaka i njrgov bart Aleksej.

-Ohoho fino iznenadjenje... Cemu porodicno okupljanje ?

-Ja sam trazila. Zelim da popricam sa tvojim ocem  i Levom oko firme.

-Kceri da cujem.

-Zelim prije svega da vam kazem nesto jako bitno i vazno za mrne. Ja oca nemam vas gčedam kao njega. Zelim da nastavite sa mnom da vodite firmu kao do sada kao moj drugi otac. Takodje zelim da Lev bude tu. I vodi firmu sa nama.  Naravmo ako zelis da se vratis na fudbal mozes ja sam za tp. Ja i Hugo cemo voditi firmu.

Aleksej i Persida su bili sokirani.

-Znam da je osoba koja je namjestila ubistvom mom ocu Aleksej. (Pogledavsinu njrga i nadtavivsi recenicu). Ne zelim da ga tuzim, svaki dokaz imam. Ali zbog vase porodice to ne zelim.Ali isto tako ti neces krociti u firmu vise  nikada.
__&&&&____

Ugovor  o ponovnoj saradnji   je potpisana.

Lev VarkovOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz