-Helena... Imam jednu bitnu stavr da ti kazem. Kao tvoj advokat i advokat tboje porodice duzan sam to da ti kazem.
Gledala sam advokata sa strahom.
-Auto koje je tvoj otac vozio je bilo novo?
-Jeste...-Kocnice su bile onemogucene... Neko je to uradio dok ga nije koristi. Medjutim u izvjestaju koji policija ima to se nije spominjalo.
-Znala sam! ALEKSEJJJ!!!
-Takodje aleksej je potplatio par ljudi da se sve zataska oko toga.. zvao me je danss ponudio mi je veliku svotu novca kako ne bih prenio ove informacije. Meni su rekli sve to moji ljudi koji rade u policiji i koji su to saznali.
Sada tek shvatam sta se desilo i kako je moj otac izgubio svoj zivot. On mu je namjestio sve... Sve naplatim i njemu cu.
Sva ova tiga i strrs mijenja cinjenica da Lev dolazi za samo 3 dana... Vec mjesec dana je na terapiji.
_________________|LEV PERSPEKTIVA|
Spakovani koferi, spreman da se vratim nazad... Bez kolica!
Let je bio rezerfisan i za manje od dva sata ja cu krenuti nazad... Idalje u nekim malim bolovima u nogama ali moci cu.
-Hvala vam na svemu! Uz pomoc vas ja sma uspio..
-ne, vi ste uspeli uz pomoc svoje velike voljr i one koja vas ceka! Zelim vam srecu i da se nista slicno vise ne dogodi.
__________Sjedim u avionu gledam oblake i zamislajm kako ce sve biti dobro kad se vratim.
Znam da joj je tesko saznao dam sve u vezi njrmig oca a i znam da je tu neko umjesa prste.Nisam je cuo 2 mjseca ni vidjeo. Zano sam samo da je stalno pitala za mene da se brinula iako je sve i svasta prozivjela za ta dva mjeseca.
Takodje moja majka i brat nijendom nidu pozvali i pitali za mrne, samo otac i Elena...
YOU ARE READING
Lev Varkov
RomanceNjegova ljubav ka njoj je bila dugo cuvana i tajna, sve emocije krio je vjesti da niko ne zna, a onda se desila ona koja ga je slomila. Nisu bili svjesni koliko mogu da se vole dok se nisu desili jedno drugome.