Het was Maandag Ochtend , Tamara stond blij op en was ready voor haar verhuizing . Ze was super blij . verweg van de pesterij , Verweg van de lelijke jongens en verweg van deze domme lelijke huis schreeuwde Tamara .
Ze rende naar de douche , Kleedde zich daarna aan , En Rendde naar buiten . Haar ouders waren al helemaal klaar Om te vertrekken .
Tamara stapte in , En vroeg ;" Mam word mijn nieuwe buurt leuk ?
Haar moeder beantwoorde tevreden ja schat .
Tamara Glimlachde naar haar toe ".
Daar zijn ze dan ...
Aangekomen bij hun nieuwe huis , tamara rende naar binnen en zocht gelijk haar kamer op .
Daar was ze dan , in haar 7e hemel .
Ze sprong op haar bed en hoorde iets bonken Op haar kastdeur ".
Ze loopt er naar toe , Trekt het open en schreeuwde . Haar ouders rennen het trap op en vroegen wat er was .
Tamara zei ; Niks hoor mam en Pap , ik schrok effetjes van deze pop .
Daar lag het dan een witte pop met zwarte brandvlekken wit kleed rondom heen .
Dit lijkt wel een mummy zegt;' tamara .
Ik hou het ! " Tamara stopte de pop weer in de kast .
Het werd donker , Tamara ging naar beneden en ging met haar ouders aan tafel eten . Er word lekker gegeten. Opeens horen ze allemaal een gegil van boven komen en drum geluiden . Wacht hier schat zegt Moeder , Papa kijkt wel wat het is .
Tamara trilt bang te kijken naar boven en wensde in haar gedachtes dat het maar een grap is , want eindelijk is ze verhuist .
Papa schreeuwt ; Niks aan de hand ".
Die pop van jou maakt waarschijnlijk geluiden en kan kruipen . Tamara rent naar boven en keek haar vader aan .
Hier was die pop helemaal niet papa wat doet het hier ? .
Het kan uit de kast gevallen zijn en effect hebben op slaan geluidjes schat roept moeder vanaf de deur .
" Ga maar lekker slapen .
Oke mam zegt Tamara , welterusten .
Tamara doet gerust haar ogen dicht , voelt dat iets naar haar kijkt maar knijpt haar ogen dicht .
Even later valt ze in slaap .. "