Het is dinsdag Ochtend , Tamara heeft alleen maar enge dingens gedroomt over het huis .
Maar ze laat het zitten en staat op en loopt naar het badkamer .
Ze wast haar gezicht en kijkt naar de spiegel , Opeens hoort ze iemand lachen ze kijkt achterom en ziet iets snel rennen .
Geschrokken sluit ze haar ogen .
Bang kijkt ze weer voor zich , ze kijkt in de spiegel en zegt zachtjes " Ik ben niet bang " .
Opeens gaat het ligt uit , Ze schreeuwt en rent naar beneden .
Haar vader vraagt wat is er aan de hand schat ?
Tamara antwoordde ; niks pap , ik ben gewoon een beetje moe .
Tamara denkt na, ze gaat naar boven en kleed zich aan en gaat naar school . Ze ontmoet nieuwe mensen en de meeste zijn allemaal bruin . Het is allemaal een beetje nieuw voor hun om als enigste blanke meisje daar te rond te lopen denkt tamara . Ze loopt naar de kantine en daar komt ze een meisje tegen die naar haar toe loopt .
Hey , ik ben Gionna ". Zegt ze
Verbaasd kijkt Tamara Op .
En zegt ze ; Hoi ik ben Tamara .
Ben jij nieuw hier ? vraagt; Gionna". Ja ben pas verhuisd van Delystad naar hier antwoord Tamara". Gionna kijkt haar glimlachend aan en loopt met Tamara mee naar de les .
Tamara word voorgesteld voor de klas door de juf en gaat weer zitten.
Na een aantal uren is de les voorbij en lopen ze samen naar Tamara's huis , Super boezem vrienden zijn ze geworden ! .
Daar staan ze dan voor het huis van Tamara , Gionna wilt niet naar binnen en verteld Tamara wat voor verhalen ze over het huis heeft gehoord . Tamara schrikt en denkt aan de eerste dag en vanochtend wat er gebeurde , Tamara rent naar binnen en verteld haar moeder snel over haar nieuwe vriendin Gionna en haar schooldag.
Mam ik ga met Gionna mee naar haar huis Roept Tamara ".
" Is goed , zegt ; haar moeder
Samen lopen ze naar Gionna's huis , als ze daar zijn aangekomen en in de kamer van gionna zijn , vraagt Tamara ; Wat heb je eigenlijk nog meer gehoord over het huis ?
Gionna antwoord ; Heel lang geleden woonde een afrikaanse man daar met zijn oma , ze was een heks een hele gemene heks ze had een pop met hele enge zwarte strepen en telkens als iemand voor hun deur liep of ruzie met hun kreeg , kwam die pop lopend en levend met een mes op degene af een soort voodoo pop . Die afrikaanse man noemde het Bakru
En zijn oma noemde het Amende bottoetoewa , Een gekleed pop met witte kleed en een grote hoofd ,
Net een soort chucky dus .
Tamara kijkt Gionna Verbaasd aan met een open mond , allemaal Throwbacks vliegen in haar hoofd rond . Zou dat die pop zijn in haar kast ? , zou dat het geluid zijn die we hoorden ? Gaat ze doodgemaakt worden ? . Allemaal vragen vliegen in haar hoofd rond . Ze krijgt een boek van Gionna mee Over informaties wat bakru's zijn en wat ze doen zodat Tamara meer kan weten erover ."