Even later loopt tamara naar huis met het boek , Onderweg leest ze een paar hoofdstukken Maar in haar hoofd blijft ze onthouden wat Gionna tegen haar zei ; Wees niet bang " . Tamara maakt haar deur open en rent naar haar kamer , geschrokken gooit ze het pop weg uit de raam die ze had gevonden in de kast . Plotseling hoort ze geklop achter het kastje bang sluit ze haar ogen en gaat ze verder met de spullen zoeken die bij de voodoo bakru pop behoren . Ze hoort stemmetjes in haar hoofd , ze word er helemaal gek van Tamara word duizelig en valt neer op de grond .
Even later komen haar ouders thuis en schrikken ze van Tamara , Schokkend schudt haar vader Tamara wakker .
SCHAT GAAT HET MET JOU ? !
WORD WAKKER ! " Roept haar moeder . Tamara maakt haar ogen langzaam open en zegt sorry ik viel in diepe slaap , haar moeder geeft haar een kus en zegt ' doe voorzichtig aan schat ' .
Tamara kijkt haar aan en knikt .
Ze ligt op haar bed en denkt ...
Zal ik het aan me ouders vertellen?
Is dit wel waar ? Is dit wel echt
Is dit een bijgeloof ? Of Word ik gek?
Wat een mysterieus vervelende opsomming ! , Tamara zucht . Ze pakt het boek die ze van Gionna heeft gehad en leest verder en ook over het vloek van jaren geleden van het afrikaanse behekste oma .
Allemaal vragen die in haar opkomen . Tamara pakt haar telefoon en belt Gionna Op .
Tamara ; Hey meidd ik heb gelezen en dacht effe na zouden wij deze vloek kunnen verbreken ?
-Gionna ; Ik bemoei me er liever niet mee schat ik ben echt bang en mijn Afkomst is liever niet met zulke dingens .
Tamara ; En wat als ik word dood gemaakt ?
Gionna ; Blijf bidden en het komt vast goed .
Tamara; ik kan niet me hele leven zo door gaan met deze enge bakru bakru gedoe asjeblieft help mij , ik durf me ouders niet ze zeggen omdat ik altijd degene was die ging zeuren om te verhuizen .
-Gionna ; Is goed ik help je morgen avond gaan we de geesten oproepen 7 uur avond goed ?
Tamara ; omygoddd Jaah graag !! Mijn ouders zijn er niet dus komt goed ik lees in het boekje wat we nodig hebben !
Gionna ; Is goed meis tot dan wil je iets surinaamse eten ?
" Tussen in het gesprek bonkt er iets op Tamara haar deur
Schreeuwend gooit ze haar telefoon . "
Gionna ; TAMARA WAT IS ER ," TAMARA WAT ZIE JE ? !! TAMARA GEEF ANTWOORD .- Word Vervolgd .... "