Tamara pakt haar telefoon .
Tamara ; Sorry woow ik schrok het spijt me was me vader zijn schaduw vanaf mijn buiten deur en hij klopte
Gionna ; ooo meid ik schrok me de tering in ! .
Tamara ; Pff ik ook sorry , Ik ga slapen schat ik zie je morgen Avond .
Gionna ; Jaa goed Byeebyee Gyal .
* Er word opgehangen *
Tamara kijkt naar haar telefoon en denkt na ", hoe zal het morgen zijn ? Zouden de geesten en die bakru mij gehoord hebben ? , Tamara Zucht ' . Wat een Gelul dit allemaal roept ze hard in haar kamer , Wie je ook bent hou op met dit doen !
Plotseling gaan alle lichten uit , Tamara pakt haar boek over bakru's en rent naar haar moeders kamer . Mam is er nog plek voor mij ? ,vraagt ze dan ". Ja natuurlijk schatje zegt haar moeder .
Tamara gaat liggen en gaat verder met lezen , ze doet haar ogen dicht en valt in diepe slaap . Daar zijn we dan de dag is aangebroken , Tamara's moeder maakt lekkere ontbijt en legt het op tafel ze loopt naar boven en maakt Tamara wakker . Hé schat , Goeiemorgen je ontbijt is klaat zegt ze dan ,Tamara opent haar ogen en kijkt haar moeder aan . Ze staat op en loopt de trap naar beneden ze eet haar ontbijt , praat gezellig met haar moeder en pakt haar tas in ze geeft haar moeder een kusje en zegt dat ze zo weer terug is .
Haar moeder vraagt waarom douche jij niet hier ?
Ik wil bij Gionna thuis douchen en klaarmaken zegt Tamara .
Oke dan zegt haar moeder .
Tamara pakt haar fiets en gaat naar Gionna ze staat voor de deur en belt aan , ze loopt naar binnen en gaat naar Gionna's kamer .
Gaat de badkamer in en kleed zich aan , daar gaan ze dan in gesprek over wat er vanavond gaat gebeuren . Ik heb wat Palm gevonden zegt gionna , klinkt raar voor jou maar is een speciaal alcohol die negers gebruiken bij geesten oproepen en weghalen ofzo , O echt waar ? " , Ik heb ook wit kleed gepakt en kaarsen zag ik ook staan zegt Tamara .
Mooii we zijn ready roept Gionna ! .
Paar uurtjes later zijn ze in het huis van Tamara , ze plaatsen beiden de kaarsen in een circle en zitten erin.
Gionna pakt Tamara's hand vast en samen beginnen ze met bidden .
Samen roepen ze ;' Amende bottoetoewa Kom tot Gehoor
Omaa van dit huis kom tot gehoor
Geesten die hier kwaad doen kom tot gehoor .
BOEEEEMMM !" . DAAR GING HET DAN LAMPEN ZIJN GEBARST WINT WAAIT BLIKSEM STRAALDE DOOR HET HUIS HEEN , KAARSEN ZIJN UIT GEGAAN . Wat moeten jullie van mij !! Roept Tamara .
GAAA Weggg roept een vrouwelijke geesten stem , jij behoort hier niet dit is mijn huis en van Amende Gaaaa Weggg .
Wat hebben mensen met jullie gedaan ? waarom bent u boos wat is er vertel me asjeblieftt wat kan ik voor jullie doen ?
Er word hard geschreeuwt , de zogenaamde mummy pop rent door het huis heen met een mes in zijn hand en lacht . wil jij spelen kom naar spelen ... weg van mij altijd blij zingt de bakru .
Gionna en Tamara rennen gillend het huis uit en pakken hun fiets en gaan rechtstreeks naar Gionna's huis . Ze gooien hun fietsen en rennen gillend naar gionna's kamer , ze liggen op het bed en denken na , wat zou er met ons gebeurd zijn als we bleven? " vraagt Tamara .
Gionna zucht en kijkt haar aan , het was beter geweest als we er bleven en niet weg gingen rennen het was dom van ons anders blijft het maar spoken . Tamara pakt haar telefoon en belt haar moeder op , ze verteld haar moeder het verhaal vanaf het begin tot het eind .
Haar moeder zucht en zegt , ik weet wat je voelt ik weet hoe het is en wat je zag laten we het samen doen schat . Even later staat Tamara's moeder en vader voor de deur met hun auto , Tamara en Gionna rennen naar beneden en stappen in . Wees niet bang mijn kind , mama gaat dit zelf oplossen zegt haar moeder " .
Huh jij bent toch bang voor geesten ? Zegt tamara .
Schat dit is niet zomaar een geest zegt haar moeder " * zucht *
Het is je Oma , heel lang geleden werd ik geadopteerd door een hele lieve vrouw die ik kon beschouwen als mijn moeder , ze was een hele mooie Afrikaanse vrouw ze heette Vadira Bottoetoewa . Ik weet zelf niet waar mijn echte ouders zijn maar goed .. , ze zag me als haar biologische kind . Paar jaren later toen ik twintig was kwam ik je vader tegen , ik werd heel erg verliefd op hem waardoor ik alles om me heen vergat , ik had haar dus een half jaar niet gesproken . Toen ik haar kennis met je vader wou laten maken, hoorde ik dat ze gek werd en mensen ging bedreigen, alleen maar zwart droeg en voodoo ging doen . Ze had één of andere pop genaamd " Amende Bottoetoewa ". Ze mistte me zo erg hoorde ik dat ze een pop als haar kind maakte , maar ze werd doorgedraaid dat ze opeens voodoo erop begon te doen met bloed van andere mensen . Waarom ? Weet ik niet . Even later hoorde ik dat ze dood was ik wou naar haar toe en haar begravenis maar het mocht niet ... "
* Tamara's moeder huilt * .
Hoezo mocht het niet dan? " vraagt Gionna .
Ze zeiden dat het mijn schuld was dat ze dood ging en mijn schuld was dat ze gek werd , omdat ze mij mistte. maar ik weet dat er veel meer achter dit verhaal zit , maar niemand die mij de waarheid wou vertellen . Ik hield zoveel van haar , ik wil heel graag met jullie mee de geesten oproepen zegt tamara's moeder .
Tamara kijkt met haar mond open naar haar moeder , dus die zogenaamde heks is mijn omaa :O .
Oh godd help mij roept Tamara .
Haar moeder kijkt haar aan en zegt maak je niet druk ze doet ons niks .