M-am asezat cu fata spre geam la indemnul barbatului imbracat in costumul acela atat de obisnuit erei in care traim. Insa accesoriul de la gat atragea toate privirile, pentru ca te ducea cu gandul la faptul ca ar putea fi desfacut cu usurinta si folosit in alte scopuri care te-ar putea face sa fi pe culmile placerii.
-Nu ai voie sa te intorci. Vreau sa stai dreapta si sa nu scoti un sunet. Nu uita ca nu suntem singuri si nu vrem sa avem musafiri nepoftiti. vocea lui groasa imi transmit fiori pe sira spinarii si ma indrept de spate pentru ca ceva din prezenta lui trezeste in mine dorinte puternice.
Ii aud pasii grei pe podeaua rece fara covor si respir mai greu cand ceva fin si rosu mi se aseaza pe ochi iar corpul lui se apropie cat mai mult de al meu astfel incat sa ii simt dorinta prin pantaloni.
-Inchide ochii draga mea. In seara aceasta vreau sa fii doar a mea si sa faci exact ce iti ordon eu. Te urmaresc de prea multa vreme si nu pot sa mi te scot din minte. Tocmai de aceea am organizat aceasta petrecere cu tematica. De cand te-am vazut in rosu in acea zi, doar la corpul tau m-am gandit. mainile lui se duc incet spre gat dupa ce mi-a legat materialul la ochi, si coboara usor spre fermoarul rochiei.
-Sper ca si lenjeria sa fie asortata cu tematica serii. Altfel nu o sa fie bine pentru amandoi. Tine minte: pana pleci acasa esti doar a mea. In rest este problema ta ce faci si cu cine. Iar daca seara se ridica conform asteptarilor mele, si ale tale bineinteles, atunci o sa repetam. Sa vedem ce ascunde sub aceasta rochie ''Minunata Cassie''.
La auzul acestor ultime cuvinte rostite de buzele lui, respiratia mea devine grea si imi aduc aminte de acea zi in cabina de proba cu cel mai bun prieten al meu. Nu credeam ca o sa mai aud aceste cuvinte. Doamne ajuta-ma cu acest barbat. Sunt constienta ca am venit aici din propria mea initiativa si trebuie sa suport consecintele. Dar sa fiu a naibii daca acest barbat nu emana o sexualitate rar intalnita si ca nu o sa imi placa tot ce are de gand sa faca cu mine. Pe cine mint? Vreau sa ma duca in Rai, sa ajung la orgasm si sa ii rostesc numele, vreau sa fiu a lui. Pentru ca il doresc atat de mult cum nu am mai dorit un barbat in toata viata mea de cand am descoperit ''sexul opus''. Si nu pot sa afirm ca reactionez asa doar pentru ca nu am mai avut barbati. Am avut. Dar acest barbat, este unul fatal pentru mine si corpul meu. Rochia cade cu un sunet puternic pe jos, iar din acel moment nu am mai fost eu insumi.
----------------------------------------------------
Buna tuturor. Vin cu o noua carte, una diferita de ceea ce am scris pana acum. Revin cu forte proaspete. Sper sa va placa si aceasta carte. Lectura placuta.
CITEȘTI
The RED PARTY
Romance''Va rugam sa confirmati prezenta dumneavoastra la evenimentul mult asteptat '' The RED PARTY'', pana in data de 29.06.2021. Tinuta este obligatorie sa fie in ton cu tematica serii. " O invitatie intr-un plic rosu cu panglica rosie avea sa imi aduc...