Daniel se joaca cu penisul lui in timp ce ma priveste in ochi si are pe fata cel mai sexy ranjet pe care l-am vazut pana acum. Cand mana lui urca si coboara pe penis ma gandesc la mana mea care ar face-o mai bine. Ben se ridica si vine in dreapta mea intorcandu-mi capul spre el pentru a ma saruta pe buze. Iar eu ii raspund la sarut punandu-mi mana in treacat pe erectia lui.-Seara mea cu tine frumoaso se incheie aici momentan. Te las pe maini bune. iar cu aceste cuvinte iese din camera si ma lasa singura cu barbatul misterios fata de care simt o atractie noua si puternica.
-Imi place la nebunie ca femeia sa implore dupa sex. Vreau sa vad ca iti doresti sa fii jucaria mea sexuala in aceasta noapte, sa ma implori sa ti-o trag si sa ma rogi sa fiu in tine. Vreau sa implori pentru orgasm si sa imi rostesti numele la final. Din cate mi-a zis Ben, nu iti este rusine sa fii tu insuti. Fii si cu mine. isi musca buza si se opreste din ceea ce a facut, punandu-si ambele maini pe scaun si privindu-ma acum in ochi cu o pofta pe care nici la Ben nu am vazut-o.
-Deci asa vrei sa jucam. Bine. Revin intr-un minut.
De obicei deja eram in genunchi si imploram. Dar acest barbat emana ceva senzual si interesant in sensul bun. Iar "femeia perversa" din mine are o idee si mai buna, si sper sa aiba dreptate. Daca nu o sa iasa ce imi propun atunci nu o sa fiu fututa de Daniel, dar daca el pleaca stiu ca Ben o sa mi-o traga si o sa uit de celalalt.
Ma ridic frumos si ma indrept de spate iesind din camera si mergand spre dressing-ul lui Ben de unde iau un vibrator in mana si merg la oglinda sa ma aranjez. Imi dau sutienul jos si raman cu camasa pe care o inchei la loc. Cand vad ca sunt cat de cat ok, imi afisez pe buze un zambet inocent dar stim cu totii ca nu e asa, si cea mai erotica privire, intorcandu-ma inapoi la barbatul de la care imi doresc cel mai salbatic sex. O sa imi placa la nebunie sa ma joc cu mintea lui si cu trupul lui.
-Dupa aceasta seara o sa te gandesti la mine cand o sa ti-o freci singur la dus sau la birou dragule. Sau o sa te gandesti cand o blonda o sa ti-o suga. Dar nu cum ti-o sug eu imediat.
-Imi place ca ai incredere in tine papusa mea, dar nu e bine sa ai atat de multa. In plus, nu trebuie sa ma gandesc la altcineva cand eu mereu am femei sau domnisoare dornice sa se puna singure in genunchi. Spre deosebire de tine, eu mi-o trag cu multe si incerc multe. Tu ti-o tragi doar cu Ben. De aceea dupa aceasta seara tu o sa fii persoana care se gandeste la mine cand o sa fii fututa sau cand o sa te atingi singurica pentru ca nu ai un barbat permanent care sa iti satisfaca nevoile trupesti.
-Ca mine nu ai mai avut. Si spre ghinionul tau doar la tine nu o sa ma gandesc cand o sa am parte de sex. Iar daca o sa ma gandesc la tine in timp ce o sa ma ating singura, cred ca o sa imi dispara tot cheful. Deci spun "pas".
-Am avut. Spre ghinionul tau poate, dar voi femeile nu recunoasteti adevarul. Cand le-am pus la treaba sau am facut bdsm cu fetele mele, doar gura era de ele. Unele. Altele erau "reginele bdsm-ului" daca stii ce zic. Dar pana acum tu faci parte din prima categorie enumerata.
Increzutul naibii! Ii arat lui ce inseamna sa fii o femeie ca mine. Strang vibratorul mai tare in mana si numar pana la 10.
-Ce s-a intamplat? Te-ai simtit cu musca pe caciula?
-Nu.
-Cand am ajuns aici si cand am stabilit tot cu Ben am venit cu asteptari. Dar vad ca asteptarile mele erau prea mari. Se pare ca esti ca restul. Sau nu vrei sa ti-o trag pana uiti pe ce lume esti?
-La cat esti tu de mare, pana si prostia este mare.
-Deci si penisul meu e mare sa inteleg. Nu uita, esti supusa in aceasta seara. ranjetul de pe fata lui denota ca se bucura de tot acest moment.
CITEȘTI
The RED PARTY
Romance''Va rugam sa confirmati prezenta dumneavoastra la evenimentul mult asteptat '' The RED PARTY'', pana in data de 29.06.2021. Tinuta este obligatorie sa fie in ton cu tematica serii. " O invitatie intr-un plic rosu cu panglica rosie avea sa imi aduc...