Imi duc paharul la gura sorbind din Mimosa comandata in urma cu cateva secunde si ii analizez pe cei din jurul meu. Majoritatea poarta conversatii monotone si plictisitoare despre copii, familie, viitor, bani si vacante. Ii multumesc lui Dumnezeu ca Amanda a plecat la toaleta fiindca pot sa am si eu parte de 10 minute de liniste. Am venit amandoua la acest local fiindca este ziua lui Christine, dar si pentru a savura alcool si a gasi pe cineva pentru o noapte. Amanda este genul acela de femeie care vorbeste foarte mult. Nu ii mai tace gura. I-am spus de multe ori ca ii lipseste un penis in gura. Insa ea doar rade si isi continua convorbirea de parca nu ar fi auzit ce am spus.
Barbatii prezenti au venit cu partenerele lor, iar cei care sunt singuri poarta discutii cu altii si nu dau importanta femeilor prezente. Insa ceea ce imi atrage atentia si la care ma uit de cateva secunde este un grup format din 3 barbati. Cel brunet imbracat doar intr-o pereche de blugi negri si o camasa de culoare alba, asortate toate cu o pereche de tenisi albi este "persoana aleasa" si pe care mi-am fixat ochii. Insa aroganta pe care o emana este cea care ma atrage. Este genul acela de barbat care iti zambeste sexy si iti demonstreaza ca in 3 secunde esti a lui, sau ca reuseste sa te cucereasca cu ceea ce are in dotare. Camasa ii este desfacuta la primii 3 nasturi tocmai pentru a-si scoate in evidenta tatuajul prezent pe piept, iar parul lui este in toate directiile de parca ar fi facut sex inainte sa vina. Sau l-a facut asa intentionat, stiind ca femeile sunt innebunite dupa aceasta freza. Poarta o discutie foarte intensa cu ceilalti fiind foarte hipnotizati de ceea ce le spune. La un moment dat incepe sa rada iar eu descopar 2 gropite foarte sexy in obraji si faptul ca dantura lui este perfecta. Este un barbat foarte sexy care ar merita in aceasta seara atentia mea.
Inaltimea lui este tocmai buna ca sa mi-o traga in timp ce stau lipita de perete sau de un geam foarte mare in picioare, iar parul lui este perfect pentru momentele in care gura lui ar fi intre picioarele mele. As putea sa imi bag mainile in el, sa il fac si mai sexy si mai atragator. As putea sa il fac sa ejaculeze pe sanii mei, sau sa faca tot ceea ce ii cer. I-ar sta foarte bine legat la ambele maini de un scaun sau de tablia unui pat si supus ca un catelus. Insa i-ar sta mai bine sub mine sau peste mine cu picioarele mele pe umerii lui. La naiba! Deja imi fac scenarii erotice in cap pe care vreau sa le pun in aplicare.
-Nebuno! Deja ai pus ochii pe cineva?
Scap din greseala paharul pe jos la strigatul lui Amanda iar toti cei prezenti isi indreapta automat atentia asupra mea . Chiar si barbatul pe care il analizam isi intoarce privirea spre mine iar eu raman cu ochii fixati pe el. Cand observ ca ma analizeaza imi indrept atentia asupra cioburilor de pe jos iar un ospatar vine ca sa stranga. Ma aplec usor sa strang insa ospatarul ma asigura ca se ocupa el. Imi cer scuze pentru deranjul facut si o trag pe Amanda de mana ca sa ne indreptam spre bar pentru a-mi comanda alt pahar de Mimosa. Cu un zambet frumos pe buze, cu rochia nepatata si cu un pahar nou in mana ne intoarcem sa ii privim pe ceilalti care au uitat de incident. Sarbatorita care este prinsa intr-o discutie cu cateva persoane se uita la mine ingrijorata si trebuie sa imi ridic mana ca sa o asigur ca sunt in regula.
In timp ce Amanda imi povesteste ce zi a avut astazi ca si avocata, privirea mea fuge indirect spre brunetul atragator care a reusit sa "denatureze" imaginea barbatilor care poarta camasi albe asortate de obicei la o pereche de pantaloni de la costum. Nu stiu cine este dar trebuie sa aflu macar cum il cheama. Ce prostii vorbesc eu aici? Ma atrage corpul sau si increderea in el. Barbatii inalti au acel ceva, au o incredere in ei ca obtin ce isi doresc si sunt constienti ca o sa atraga foarte multe femei in viata lor. Vreau mai mult decat o simpla informatie cu care nu pot sa fac mare lucru. Este prezent tot in acelas grup insa acum el este persoana care asculta. Unul dintre barbati care este orientat cu fata spre mine ma observa ca il privesc si ii face semn cu mana in timp ce se apleaca spre urechea lui sa ii sopteasca ceva.
CITEȘTI
The RED PARTY
Romance''Va rugam sa confirmati prezenta dumneavoastra la evenimentul mult asteptat '' The RED PARTY'', pana in data de 29.06.2021. Tinuta este obligatorie sa fie in ton cu tematica serii. " O invitatie intr-un plic rosu cu panglica rosie avea sa imi aduc...