Ochii mei se maresc de uimire cand un barbat bine facut si mult mai inalt decat Ben isi face aparitia in incaperea plina de hormoni si dorinta, iar inima mea incepe sa bata mai repede decat ar fi normal. Costumul lui de culoare albastru inchis ii vine perfect pe corpul lui bine lucrat la sala, iar cravata strans legata denota un aer al unui domn puternic si disciplinat. Vai mama! Asa un barbat nu am mai descoperit pana acum. Ma bucur ca sunt aici si ca Ben l-a invitat sa ni se alature. Pentru ca nu stiu daca o sa mai am parte de asa domn in pat. Pe cine pacalesc! Acest barbat nu o sa fie domn in pat. Se vede pe el ca nu o sa aibe deloc mila de mine si de trupul meu.
-Saracul de Ben ce a ajuns. Sa fie legat la gura si sa nu vorbeasca. Dar macar tipa care a facut-o, din cate vad, nu arata rau. ochii lui ma analizeaza si simt ca o sa mor incet.
Isi desface nodul de la cravata si vad ca intr-o mana are o pereche de catuse din piele neagra, si inca ma priveste. E un tip rau, pot sa pun pariu, si sunt sigura ca o sa mi-o traga cum nu mi-a mai tras-o nimeni pana acum. Parul lui de culoare inchisa ma ademeneste sa imi bag mainile in el si sa il trag in timp ce i-as pune gura la treaba, daca tot ii place sa vorbeasca. Ma uit la Ben sa vad o reactie din partea lui, insa el zambeste frumos si vad ceva schimbat in ochii lui. Satisfactie, dorinta, si o farama de suparare. Dar si le mascheaza repede pentru ca ii face semn cu capu tipului misterios spre mine. In acel moment el vine in spatele meu, ii scoate cravata din gura lui Ben, si inainte sa apuc sa spun ceva, sunt ridicata si luata pe sus pe umarul lui. Parul meu atarna in jos si oricat as incerca sa ma ridic nu pot. Stiu doar ca iese din birou si se duce spre o camera, cu Ben in urma noastra.
-Imi place fundul tau. Dar o sa arate si mai apetisant cand o sa fie lovit de mana mea si rosu. Nu papuso? palma lui se loveste cu sunet de subiectul adus in discutie de el, si scot un icnet de uimire dar si de placere.
-Nu imi spune "papuso". Clar?
-Ia te uita! Papusa noastra are si voce.
-Normal ca am. Credeai ca sunt muta?
-Doamne, mult vorbesti! O sa iti inchid eu gura aia sexy imediat papuso. Stai linistita.
-Ben? ma uit la el si inainte sa raspunda, tipul misterios ridica un deget si nimeni nu scoate un sunet.
Cine este? Insa oricat m-as plange, nu o fac. Pentru ca sa fiu sincera, imi place tipul nou. Si cu siguranta o sa ador tot ceea ce are de gand sa imi faca. Iar eu ca o fetita ascultatoare o sa fac tot ce imi cere. In dormitor, bineinteles. Dormitorul e singurul loc unde eu ascult si sunt supusa cand e cazul. Depinde si de preferintele barbatului cu care sunt atunci pe moment. Dar am grija sa am parte de barbati dornici sa practice "BDSM ". Nu am nevoie de baieti care sa faca " dragoste" cu mine. Aia sunt baietii lui mama, sau foarte indragostiti.
-Ben doar o sa priveasca papuso. De ce il strigi? Credeam ca esti fata mare. Vrei sa pleci acasa? tonul asta rautacios si sexy imi provoaca o senzatie pe care nu am mai intalnit-o.
Vreau sa fiu a lui, vreau sa ma tranteasca in pat. Cu el as vrea sex mereu. Nimic nu este mai sexy decat un barbat care stie ca arata bine si care emana ceva rar. Ca si cum ar citi gandurile oamenilor, ma tranteste pe pat si ma priveste erotic de sus pana jos. Ma excita modul in care o face si am o dorinta in mine pe care nu am mai avut-o. Chiar si cu Ben nu am simtit ce simt acum cu acest barbat nou. Oare de ce?
-Cãluș sau cravata papusa mea sexy?
-Cãluș.
-Perfect. Imi place ca ai gusturi. se duce spre noptiera aflata in stanga mea si scoate calusul, uitandu-se in continuare in ochii mei si la buzele mele.
CITEȘTI
The RED PARTY
Romance''Va rugam sa confirmati prezenta dumneavoastra la evenimentul mult asteptat '' The RED PARTY'', pana in data de 29.06.2021. Tinuta este obligatorie sa fie in ton cu tematica serii. " O invitatie intr-un plic rosu cu panglica rosie avea sa imi aduc...