Capitolul 6 " Inca o doresc"

241 9 3
                                    

Visul meu este spulberat de soneria de la usa care nu se mai opreste si ma ridic nervos din pat ca sa merg sa vad cine are tupeul sa ma trezeasca la ora 2 dimineata, dupa ce eu am avut o zi foarte lunga si obositoare. Nu ma chinui sa ma imbrac asa ca deschid doar intr-o pereche de boxeri si somnoros. Insa toate injuraturile pe care le stiam si le-am pregatit dispar instantaneu cand o vad pe ea in fata mea. Trenci-ul de culoare bej ii ajunge pana la genunchi, insa nu dezvaluie decat ca are ciorapi. Ceea ce ma face sa ard de dorinta sa descopar ce se afla sub. Tocurile rosii de 5 cm nu lipsesc iar eu ma uit la ea socat cat de nonsalanta este. De parca nu ar fi facut nimic si am discutat sa vina la mine la apartament la ora aceasta. De parca planificasem o partida de sex. O las sa intre inauntru si inchid usa ca sa fiu sigur ca nu poate sa plece pana nu o eliberez eu. De data aceasta nu eu o sa raman legat.

Naiba sa ma ia! Fix acum a aparut. Cand eu am atatea scene in cap cu ea si corpul ei, dar si fundul ei apetisant. Dar este perfect pentru dorintele mele pacatoase.

Fara sa rosteasca un cuvant sau sa isi justifice prezenta, se indeparteaza de mine si merge prin apartamentul meu de parca ar mai fi fost aici. Atinge cu degetele fiecare obiect care ii apare in cale si zambeste usor cand face contact cu o lumanare. Lumanarea infatiseaza un trup de femeie la bustul gol, scotand in evidenta atat de bine sanii. Luand-o in mana, imi face semn cu degetul sa o urmaresc iar eu o urmez sa aflu ce are de gand. Imi stiu gandurile: sa o fac din nou a mea si sa ma folosesc de trupul ei. Sa ne ducem pe amandoi pe culmile placerii si sa ajungem sa pacatuim impreuna. Sa imi duc la bun sfarsit dorinta pentru ea. Sa dispara tot ce am. Sa imi vad pe urma de viata. Sa ma razbun pe ea.

Trece prin camera de zi, se duce direct spre dormitorul meu unde aprinde lumina si cum zareste patul se aseaza pe margine facandu-mi semn cu mana spre scaunul de langa geam. Fara sa o intreb ceva ma indrept spre obiectul dorit ca sa il mut in fata patului si ma asez privind-o si analizand-o de sus pana jos. Oricat de sexy ar arata trupul ei, oboseala se observa pe chip iar ridurile din jurul ochilor tot sunt prezente desi a pus machiaj. Dar mama. Picioarele ei lungi, atat de potrivite pe umerii mei sunt atat de sexy. Mereu am fost atras de femeile inalte. Sunt constiente ca sunt privite de restul populatiei iar ele merg drept si au incredere.

-Ce cauti aici Cassie?

-Nu este evident? ca sa ma innebuneasca si mai mult isi indeparteaza picioarele astfel incat sa vad ca nu poarta fusta.

-Nu. Ai tupeul sa vii la ora aceasta insa nu ai curaj sa iti spui si intentiile?

Fara sa spuna ceva isi desface trenci-ul si scoate la iveala ceea ce am presupus: nu poarta haine, decat o lenjerie intima de culoare rosie. Bagami-as ceva! Categoric a venit stiind ce o asteapta. Doar ca de data aceasta am sa fiu rau cu ea. Schimbam rolurile. Merita pedeapsa pentru ce mi-a facut la hotel. Insa nu stiu cine o sa fie pedepsit. Eu sau ea?

Cu picioarele inca desfacute se lasa pe spate si ma priveste in ochi in timp ce mana ei dreapta i se aseaza pe piept si se atinge singura in fata mea. Respir mai greu si imi vine sa o bat, sa o trantesc de un perete si sa i-o trag pana isi cere iertare. Insa ma fac comod in scaun si o privesc, lasand-o sa faca ceea ce doreste. Ard de dorinta sa o ating, sa fiu peste ea, sub ea, langa trupul ei, sa o domin, sa o pun sa ma excite. Vreau sa ii indeplinesc toate fanteziile erotice, sa incerc toate pozitiile, sa o vad cum isi arcuieste spatele sub mine in timp ce i-o trag salbatic. Vreau sa vad cum isi aseaza mainile pe spatele meu si ma strange in brate cand aproape ajunge la orgasm. Dar vreau si sa ejaculez pe chipul ei frumos.

-Am intalnit un barbat in club in seara aceasta. Foarte ok. Insa ma gandeam doar la penisul tau si la corpul tau de la partida noastra din casa lui Ben. Am avut multe vise erotice cu tine. Ti-o sugeam in majoritatea cazurilor, iar tu imi rosteai numele cand ejaculai. ma abtin sa nu imi duc mana la penis ca sa-l frec in timp ce o privesc, asa ca singurul lucru pe care il fac este sa imi strang ambele maini in pumn.

The RED PARTYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum