❦START❦

363 40 10
                                    

سلام به همه ی عسلی های نازم!
خب این پارت مقدمه و یه جور اطلاعیه برای ادامه ی pain هست ؛ کرکتر ها و کاپل هایی که قراره دیگه کنار ما نباشن رایان و شان ، نامجین ، چانبک ، کریس و جیسو ، الن و سئوجون هستند!
کاپل هایی که کنارمون میمونن ، کوکوی که کاپل اصلیمونه 😇و یونمین و جنلیسا هستند.
علت اصلی حذف بقیه ی کرکتر ها پیشرفت و بالغ شدن سطح فکر من نسبت به نوع سبک زندگیی هست که براشون شرح دادم ، به علاوه به خاطر زیاد بودن کرکتر ها ، مجبور بودم پارت هایی رو اختصاص بهشون بدم که البته پارت هایی بودن که بیشتر مورد ایگنور قرار میگرفتند و کمترین ووت ها بهشون داده میشد ؛
اینطوری هم شما بیشتر قراره از کوکوی قشنگمون و یونمین عسلیمون ببینید و بخونید و همینطور جنلیسامون^^
هم من میتونم فوکوس بیشتری رو مسیر اصلی استوری داشته باشم و هم مجبور نیستم مدام به داستان و استوری های مختلف رسیدگی کنم و میتونم چیزی که شما بیشتر دنبالش هستید رو هندل کنم.

مقدمه :
جانگکوک و تهیونگ تو رابطشون دچار مشکلاتی شدند که جیمین ، دوست پسر سابق جانگکوک براشون ایجاد کرده. از طرفی یونگی که سالها پیش عشقش (هوسوک) رو در یک سانحه ی هوایی از دست داده بود با دیدن جیمین حس میکنه دلش میخواد فرصت دوباره ای به زندگیش برای تجربه ی یه رابطه ی عاطفی ببخشه! با این حال ، با اینکه جیمین هنوز هم به جانگکوک فکر میکنه ، اما با دیدن یونگی به این فکر میکنه که هر آدمی از زندگیش میره قطعا یه آدم بهتر جایگزینش میشه و باعث میشه به این فکر کنه از کاری که با جانگکوک و پسر مورد علاقه‌ش انجام داده واقعا پشیمونه ؟!

دو تا مسئله رو هم باهاتون مطرح کنم :
واتپد (فاکپد🙉🤦🏻‍♀) من داغون شده و خرابه ، تو قسمت کانورسیشن هر چی پست واستون میذارم نمیاد🤦🏻‍♀و خب لطفا به دوستاتون اطلاع بدین که آپ فیک دوباره شروع شده و ازش حمایت کنید^^

فردا شب همین موقع پارت جدید pain آپ میشه ، نمیتونم بگم دقیقا روند آپ چجوریه چون مدرسمون از همین اول شروع کردن ریدن بهمون و درس پرسیدن و امتحان گرفتن ، معلمامونم که به طرز عجیبی حتی از فهرست کتابم سوال میدن🙂💔ولی قول میدم نذارم دوباره وقفه بیوفته!

و اینکه بخدااااا فیکشن هپی انده به جون خودم هپی انده😂

دوستتون دارم و لطفا بهم روحیه بدین که هم pain رو به ثمر برسونم هم رو ایده های دیگمم فکر کنم :*

به خانواده ی توت‌فرنگی های من بیایید ، دوستتون دارم توت‌فرنگیای عسلی و شکلاتیم اینو هیچ وقت یادتون نره!
https://t.me/StrawberriesFamily

⒫⒜⒤⒩Where stories live. Discover now