Olli
On aamu klo: 9.00 ja treenit alkaisivat 10.30 taas jälleen. Aikaa olisi vielä nukkua, mutta minut tuntien nukahtaisin moneksi tunniksi ja myöhästyisin siten treeneistä, joten päätän nousta. Etsin vaatteitani pimeästä makuuhuoneestani sillä edes aurinko ei valaise huonettani, onhan nyt syksy. 5min kuluttua löydän vaatteeni ja astelen keittiöön keittämään kahvia ja syömäänkin jotain.
Kahvin keitettyä alan tekemään leipää unisena, olisin halunnut vielä nukkua, mutta minkäs teet kun treeniaikataulu on näin aikainen. Vihdoin olen saanut hoidettua kaikki aamutoimet, sopivasti kello lyö tasan 10.15 joka tarkoittaa, että olisi aika lähteä treenikselle. Vilkaisen itseäni vielä peilistä ennenkuin lähde, etten näytä miltään röllipeikolta, onhan Niko kuitenkin siellä, en halua, että hän ajattelee minua sellaiseksi mieheksi joka ei oikein jaksa laittautua ollenkaan siistiksi.
timeskip treenikselle
Astelen ovesta sisään ja näemmä kaikki muut ovat paikalla paitsi Niko, joka sanoi myöhästyvänsä vähän Rommin takia joka oli ilmeisesti nukkunut Nikon paidan päällä, eikä hän saanut paitaa ollenkaan pois Rommin alta, koska tuo kissa alkoi vain sähistä, hah hupsu kolli.
"Ai kato moro Olli" kuulin tuon minua 3cm pidemmän blondin huutavan jostain päin huonetta.
Moikkaan takaisin, haen rakkaan bassoni ja alan satunnaisesti näppäilemään sointuja.
Pian tuo mahtavan komea näky ilmestyy ulko-ovesta sisälle ja riisuu ulkovaatteensa. Hän suorastaan juoksee pianon ääreen ja alkaa soittaa biisiä "My heart will go on", yllätys koska Niko suorastaan rakastaa Titanicia, onhan hänellä Titanic aiheisia tatuointejakin.
"Mitäs sä Olli oikein haaveilet" joel kysyy virnistäen sohvalta
No voihan perse nyt, olen ilmeisesti tuijottanut aika pitkään lattiaa ja haaveksinut jotain omiani, miettinyt Nikoa ja sen sellaista.
"En tässä mitään kummalista, mietin vaan mitä voisin bassolla soittaa" vastaan heittämällä pienen valkoisen valheen.
Niko
Soitan tuttuun tapaan pianoa treeniksen olohuoneessa. Kuuntelin samalla, kun Olli ja Joel puhuivat jotain, en saanut kunnolla selvää, koska he olivat eri huoneessa, mutta jotai Olli oli kuulemma haaveillut. Noh ei mikään ihme, hän on aina ihan omissa maailmoissaan, tyypillistä Matelaa.
Tunnen pian että pehmeä käsi koskettaa olkapäätäni ja säikähdän hieman.
"Sori ei pitäny säikäyttää" kiharapäinen basisti naurahtaa.
"No ei se mitää, tuliks kuuntelee ku soitan pianoo?" vastaan Ollille
"En oikeestaan, oli tylsää nii tulin muuten vaan kattoon tänne." hän sanoo
Olli menee sohvalle näpräämään puhelintaan, päätän mennä itsekkin sohvalle, menen Ollin viereen siten, että nojaan hänen olkapäähän, mitä? ainahan kaikki me jätkät ollaa tämmösiä läheisiä toistemme kesken.
Olli
Tunnen lämpimän pään olkapäälläni, tuo lämmin kiharapää kuuluu Nikolle, punastun hieman, mutta hän ei sitä kuitenkaan huomaa, sillä katsoo puhelintaan ja ilmeisesti selaa TikTokkia.
"Haluuks tulla mun kämpille tänää yöks, jos vaiks katottas joku kauhuleffa netflixistä ja istuttas iltaa?" Niko heittää yhtäkkiä
"Joo mikä ettei" vastaan innostuneena, kuitenkin niin ettei Niko sitä huomaa.
Pyysikö tuo juuri minua hänen luokseen, miljoonat perhoset alkoivat lentelemään mahassani, jännittää aivan valtavasti. Sillä olenhan minä nyt jumalauta lätkässä tuohon ihanaan, huolehtivaiseen ja kaikinpuolin parhaaseen jätkään.
"Jos tuun vaikka hakeen sut joskus 8 aikoihin?" Niko ehdottaa
"Käy mulle" vastaan
"Mä taidanki lähtee jo himaa et ehin syödäkki jotain ennenku tuut" jatkan
"Juu moro, nähää si!" Niko huikkaa
Lähden ajamaan kotia kohti, lupaan että tästä illasta tulee maailman paras, aijon ehkä nimittäin vihjailla Nikolle että tykkään hänestä, mutta ei sitä tiedä jos olenkin niin läpinäkyvä, että hän tajuaa sen itsekin, pelottaa vain jos meidän kaverisude menee päin persettä, entä jos Niko ei tykkääkkään minusta, en edes tiedä onko hän homo?
---------------------------------
noniin tässä olis eka osa! jätä vaikka kommentteihin pitä tykkäsit, ja mitä veikkaat, tykkääkö Niko Ollista bäkkii? :)
YOU ARE READING
What's Wrong (Olli x Niko BC-fanfic)
Fanfiction"m-miks just mä?" huudan niin lujaa kuin pystyn ja hautaan kasvoni polviini "hei, ei hätää, mä tuun aina seuraamaan sua tuolta" hän sanoo ----------- Olli on katsellut jo pitkään bänditoveriaan Nikoa. Syntyykö pelkästä kaverisuhteesta jotain vakavam...